.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen enkele waarschuwing bij het overschrijden van mijn internetbundel?

  • 9 March 2017
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Waarom heb ik geen enkel bericht gekregen bij het overschrijden van mijn aantal mb's. Niet bij 50%, niet bij 75% en niet bij 100%.
Nu zit ik met een telefoonrekening van bijna 90 euro terwijl mijn bundel tot nu toe steeds zeer ruim bleek.
icon

Beste antwoord door Caspar 10 March 2017, 14:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Blijkt nu dat de berichten wel verstuurd zijn bij 80 en 100% verbruik. Ik zal dus op de financiele blaren moeten zitten. Hoe kan ik mijn internetbundel zo instellen dat hij ik niet meer kan gebruiken dan ik heb aan mb's?
Hoe kan ik mijn internetbundel zo instellen dat hij ik niet meer kan gebruiken dan ik heb aan mb's?
Dit kan dus niet, niet via Simyo. Wat wel kan is je telefoon goed instellen om je beter te beschermen.Heb je graag tips, geef dan even aan welke telefoon je hebt.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Anette C,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je zulke hoge internetkosten hebt gemaakt. Wel goed om te horen dat je toch gewaarschuwd bent per sms. Dan weet je in ieder geval voor de volgende keer dat je kan vertrouwen op de sms'jes. Hoe kwam het dat je hier pas later achter kwam?

Je kan helaas niet instellingen dat je internet stopt nadat je over je bundel bent gegaan. Je krijgt dus sms'jes en als je deze waarschuwing krijgt, kan je twee dingen doen. Je kan je internet op je Mijn Simyo handmatig uitzetten of je kan MB's bijkopen. In beiden gevallen zul je dus geen buitenbundelkosten maken.

Heb je hier nog vragen over?

@Friesian, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer