.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen coulance?

  • 21 August 2018
  • 1 reactie
  • 508 Bekeken

Badge
Dag Simyo,

Ik ben al jaren trouw klant van jullie sinds
7-4-2015 en heb altijd netjes alle facturen optijd betaald.

Nu heb ik afgelopen maand juli op de 27ste mijn 500mb extra bundel opgemaakt. En de SMS niet ontvangen. Dus ik ben doorgegaan buiten mijn bundels en nu staat er een 200,02 factuur op mij te wachten. Dit is natuurlijk niet een tof begin van de week. Ik heb gebeld met Julie klanten service en ik kreeg Hans aan de telefoon, met de vraag of jullie ook onbeperkt data hebben. En helaas bieden jullie niet aan. Ik ben veel van huis en wil extra mbs en voor thuis de hotspot aan ipv een 45 euro per maand abbonement voor thuis internet. Omdat ik dus ga overstappen naar tele2 waar ik wil onbeperkt data kan krijgen. Kan er dus geen coulance rekening, worden toegepast. Ene kant snap ik dit want ja de klant gaat toch al weg, jullie hebben er toch niks meer aan. Maar naar jaren lange trouwe dienst. Hoor je toch wel iets te doen als provider....
. Ik hoop graag op antwoord.

Groet

Erik
icon

Beste antwoord door Els 21 August 2018, 11:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Erik,

Wat ontzettend balen dat je zo'n hoge rekening hebt ontvangen. Natuurlijk snap ik dat je hiervan baalt.

Als ik mee kijk in het systeem, zie ik dat er in juli inderdaad veel kosten zijn gemaakt voor internetten buiten je bundel. Je hebt eerder die maand extra MB's bijgekocht, maar deze waren helemaal verbruikt op de 26e. Op het netwerk zie ik dat we je hierover per sms hebben geïnformeerd op 24 juli (80%) en 26 juli (100%). Heb je deze berichten gemist?

Uiteraard willen we altijd met onze klanten meedenken, maar wel wil ik aangeven dat een coulance niet standaard is. Bij iedereen bekijken we de situatie apart en hierbij zijn geen vaste regels waar iemand wel of niet aan moet voldoen. Natuurlijk wil ik wel opnieuw voor je nagaan of ik iets voor je kan betekenen. Hierover kom ik bij je terug via een privébericht, goed?

Groetjes,
Els

Reageer