Ik ben al jaren trouw klant van jullie sinds
7-4-2015 en heb altijd netjes alle facturen optijd betaald.
Nu heb ik afgelopen maand juli op de 27ste mijn 500mb extra bundel opgemaakt. En de SMS niet ontvangen. Dus ik ben doorgegaan buiten mijn bundels en nu staat er een 200,02 factuur op mij te wachten. Dit is natuurlijk niet een tof begin van de week. Ik heb gebeld met Julie klanten service en ik kreeg Hans aan de telefoon, met de vraag of jullie ook onbeperkt data hebben. En helaas bieden jullie niet aan. Ik ben veel van huis en wil extra mbs en voor thuis de hotspot aan ipv een 45 euro per maand abbonement voor thuis internet. Omdat ik dus ga overstappen naar tele2 waar ik wil onbeperkt data kan krijgen. Kan er dus geen coulance rekening, worden toegepast. Ene kant snap ik dit want ja de klant gaat toch al weg, jullie hebben er toch niks meer aan. Maar naar jaren lange trouwe dienst. Hoor je toch wel iets te doen als provider....
. Ik hoop graag op antwoord.
Groet
Erik
Beste antwoord door Els
Bekijk originele reactie