.

Beantwoord

Waarom krijg ik een melding wanneer de belbundel op is?

  • 31 August 2019
  • 5 reacties
  • 279 Bekeken

Badge
Ik wil graag een notificatie ontvangen als mijn belbundel (bijna) op is. Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Daisy 2 September 2019, 10:25

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Wat ik ook zo willen is dat je kunt instellen dat je niet meer kan bellen als je bundel op is.
Reputatie 7
Badge +6
Dit gaat beiden niet lukken simyo stelt dit kun je monitoren via de app of mijn simyo.
Badge
Dan bij deze het verzoek om dat wel mogelijk te maken. Ik snap dat dit onderdeel is van het verdienmodel van Simyo, maar klanttevredenheid is belangrijker.
Reputatie 7
Badge +6
Succes😉
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Diem,

Ik snap dat je graag een melding ontvangt wanneer je belbundel op is, echter stuurt Simyo je alleen een sms'je wanneer de internetbundel op is. Wij bieden namelijk geen onbeperkt internet aan en je mobiel kan op eigen houtje verbinding maken met het internet, ook als je mobiel in je tas zit bijvoorbeeld,. Bellen doe je bewust en dit is minder moeilijk bij te houden, op je mobiel zelf en via Mijn Simyo.

Ook zal simyo niet zomaar blokkeren om niet meer te kunnen bellen wanneer de bundel op is, dit doet Simyo ook niet wanneer het internet op is. Op deze manier heb je het zelf in de hand, je kunt altijd minuten bijkopen in Mijn Simyo. Ik heb je net 100 min/sms cadeau gegeven, deze kun je activeren in Mijn Simyo in de maand dat je deze het beste kunt gebruiken.

Ron H, bedankt voor je reacties!

Groetjes,
Daisy

Reageer