.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn mail over mijn factuur?

  • 7 January 2017
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Waarom beantwoorden geen emailvragen over facturen en ....En verhogen de betwiste factuur met nog eens 5 euro?
icon

Beste antwoord door Angela 9 January 2017, 15:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Waar heb je de email naar toe gestuurd? Of heb je het contactformulier gebruikt?

https://www.simyo.nl/klantenservice?_ga=1.17418300.484179249.1471090776#popupContact
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Silje,

Welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over jouw factuur en dat je vervolgens geen antwoord lijkt te krijgen als je jouw vragen hierover stelt. Dat is niet de bedoeling!

Ik heb direct voor je nagekeken waar dit mis is gegaan. Je hebt ons op 19 november een e-mail gestuurd waar mijn collega's van het e-mailteam op 20 november op gereageerd hebben. Kun jij eens in de spam-inbox van je e-mail kijken of je deze mail toch wel gehad hebt? Mocht je hem niet hebben, dan stuur ik de uitleg graag nog een keer! Je mag je vraag ook hier op het forum stellen, zodat ik je via deze weg verder kan helpen.

De € 5,- waarmee jouw factuur verhoogd is, komen vanwege de administratiekosten. Je hebt de factuur op 23 december gestorneerd waardoor er nu herinneringskosten in rekening gebracht worden. Ik raad je aan de factuur zo snel mogelijk te betalen om verdere kosten te voorkomen.

Heb je hier nog vragen over?

@Raytje, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer