.

Beantwoord

Waarom klopt mijn factuur niet?

  • 12 February 2017
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo,

Met ingang van 1-2 heb ik mijn internetbundel verhoogd van 500 mb (met 500 gratis) naar 1000 mb (met 1000 gratis).
Op de factuur van januari staan beide bundels ipv alleen die van 1000 mb (met 1000 gratis). Er is dus € 6,00 teveel in rekening gebracht.
Graag jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Simone
icon

Beste antwoord door Caspar 13 February 2017, 17:33

Bekijk originele reactie

6 reacties

Bij de bundels worden ook de looptijden genoemd, dus bij voorbeeld (01-01-2017 - 31-01-2017).

Welke datums staat er bij jou? Je betaald je bundels overigens vooruit, wellicht is dit ook bij jouw van toepassing?
Badge
Internetbundel 500 (12 maanden + 500 MB gratis) 01.02.17 - 28.02.17 € 6,00
Internetbundel 1000 (12 maanden, + 1000 MB gratis) 01.02.17 - 28.02.17 € 9,00.
De vooruitbetaling begrijp ik maar niet van 2 bundels tegelijk.
Hmmm Nee daar gaat iets fout als ik het zo zie..

Simyo zal zeker nog reageren, doorgaans binnen een werkdag..
Reputatie 5
Badge +9
Hoi sz040,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je oude internetbundel ook in rekening is gebracht. Dit is inderdaad fout gegaan. Ik zal ervoor zorgen dat jouw februari factuur met € 6,- in mindering wordt gebracht zodat het allemaal weer in balans is. Is dat een goede oplossing?

Verder heb ik de technische dienst er ook naar laten kijken, om ervoor te zorgen dat dit niet weer gebeurt.

@Ray bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar
Badge
Goede oplossing. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sz040,

Fijn dat we het op deze manier met je kunnen oplossen 🙂 Mocht je in de toekomst nog eens vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum!

Groetjes,
Angela

Reageer