.

Beantwoord

Waarom kan Simyo mij niet tegemoet komen in een hoge rekening?

  • 2 December 2019
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

Beste,

Iedereen uitkijken! Ze belazeren je waar je bij staat!

Zelf heb ik een abonnement van 17,- bij Simyo en deze maand een rekening van 130,- gekregen. Vanwege internet kosten in NL. Ik heb op 25 november een berichtje gekregen dat mijn MB’s van de maand op zijn en dat ik nu buiten mijn kosten ga betalen. Op 27 november zat ik al rond de 30,- qua kosten en probeerde ik MB’s bij te kopen in de APP doordat ik naar het buitenland ging de aankomende dagen. Echter werkte de Simyo app niet bij mij om MB’s bij te kopen. Hier uren lang mee gekloot voordat ik het op gaf. Hierdoor gebeld met de klantenservice, samen gekeken en inderdaad uiteindelijk niet gelukt. (storing in de telefoon/app).

Ik had aangegeven dat het spoed had en er werd tegen mij gezegd dat zij voor mij de MB’s gingen toevoegen aan mijn abonnement aangezien ikzelf het niet via die stomme app kon en zoals ik zei, veel spoed had. Er werd mij gezegd dat omdat het weekend is, dat de MB’s in de app ik niet almeteen direct zou kunnen zien, maar dat ze maandag erbij zullen staan en dat ik dus voor 10,- gratis MB’s had. Gisteren, 1 december, gekeken op mijn Simyo app schrik ik me kapot dat er rond de 130,- factuur voor November is. Blijkbaar zijn mijn MB’s niet doorgekomen bij mij en heb ik gewoon betaald buiten mijn bundel.

Net met Simyo zelf gebeld hierover en Simyo wilt mij geen tegemoetkoming geven omdat ik in 2016(!!!) al eerder een tegemoetkoming een keertje heb gehad, wat destijds geheel HUN fout ook was, ditmaals nog een keer hun fout aangezien zij niet mijn conversatie met de klantenservice hebben opgeslagen en dus voor mij geen ‘bewijs’ dat dit is afgesproken.

Ontzettend slecht, ben al jaren klant bij Simyo en dan bij een abonnement van 17,-!!! een rekening van 130,- krijgen wat totaal hun fout is.

Ga hier ontzettend snel weg en raad NIEMAND dit aan! Ga maar naar Vodafone & Tele2, deze zijn vele malen beter.

icon

Beste antwoord door Ray 2 December 2019, 13:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je kan ook via je MijnSimyo pagina op bijvoorbeeld een laptop extra data kopen. Heeft de klantenservice medewerker dat ook niet verteld? 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi svr96,

 

Super balen dat er van alles is mis gegaan, ik kan me voorstellen dat je hier niet heel blij van wordt.

 

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt om te zien welke contactmomenten er zijn geweest, hier is inderdaad niet terug te vinden dat je contact hebt gehad over het probleem met de app. Via welke weg heb je toen contact opgenomen? Wat Ray ook aangeeft is dat je inderdaad destijds ook via de Mijn Simyo website mb's had kunnen bijkopen om dit te voorkomen. Overigens als je van een medewerker mb's cadeau krijgt, zou je die daarna altijd gelijk terug kunnen zien ongeacht of het weekend is. 

 

Simyo heeft je op tijd geïnformeerd door middel van de waarschuwingsms'jes, het is je toestel zelf die de mb's verbruikt. Hier is Simyo niet verantwoordelijk voor, jammer genoeg kan ik ook via deze weg ook niet de kosten zomaar kwijtschelden. In 2016 heb je inderdaad een keer een vergoeding gehad van €348,61 en zelfs daarna nog een keer over meerdere facturen samen €329. Dit is inderdaad een van de reden waarom we dit niet nog een keer gaan doen. Ik hoop dat je dit ergens kan begrijpen, als ik iets voor je had kunnen betekenen had ik dit graag gedaan.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer