.

Beantwoord

Waarom kan ik sinds april 2015 geen facturen meer inzien op Mijn Simyo?

  • 29 June 2015
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Sinds april 2015 kan ik geen facturen meer van de website van Simyo downloaden. Alle bestanden zijn beschadigd. Ondanks ik deze fout al tig keer aan de klantenservice van Simyo heb voorgelegd, werd het probleem na 3 maanden wachten nog steeds niet opgelost en wordt ik alleen aan 't lijntje gehouden. Ook worden mij de facturen niet per email toegezonden. Heel erg slechte service van Simyo. Wanneer zijn de facturen weer via de website beschikbaar? Ik wens dat Simyo mij alle facturen vanaf april tot nu zo snel als mogelijk toezendt.
icon

Beste antwoord door Ali 1 July 2015, 15:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Silke_,

Vervelend dat je met zo'n gevoel zit.

Ik dat je begin mei voor het eerst hierover contact hebt opgenomen. In eerste instantie was de verwachting dat het niet kunnen inzien van je facturen eind mei opgelost zou worden. Helaas bleek de oplossing ingrijpender te zijn dan eerst gedacht.

Ook vanuit hier is het momenteel niet mogelijk om de facturen in te zien. Er is een oplossing inzicht voor zowel voor jou als voor ons. De verwachting is dat het zeer binnenkort weer mogelijk is om de facturen in te zien en te downloaden.

Reageer