.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn factuur niet downloaden?

  • 14 June 2016
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Badge
Ik kan in mijnsimyo mijn faktuur van april niet downloaden.
Van maart en van mei gaat wel prima.
Ik krijg deze foutmelding:
icon

Beste antwoord door Caspar 14 June 2016, 15:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi keesop,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je je factuur niet kunt downloaden. Ik zie helaas geen foutmelding. Kan je deze nog een keer plaatsen of uitleggen wat voor foutmelding je krijgt? Probeer anders eens je cookies te verwijderen en/of een andere browser. Lukt het dan wel?

Groetjes,
Caspar
Badge
Hallo Caspar,
bedankt voor je reactie.
Cookies verwijderen helpt niet. en andere browser helpt ook niet.
Ik krijg deze foutmelding:

Hé, hier gaat wat mis …
De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.
Kijk op ons Forum of op Twitter of dit probleem al gemeld is.

Het rare is dat de voorgaande en volgende faktuur wel te downloaden zijn. Het lijkt wel of de van april pdf gewoon niet bestaat.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi keesop,

Wat vervelend zeg! In ons systeem kan ik de factuur wel downloaden.

Gelukkig betreft het enkel de factuur van april. Deze heb ik dan ook direct per e-mail naar je toegestuurd.

Ik heb het ook doorgezet naar de technische afdeling om te kijken wat er aan de hand is. Dit is meer ter informatie voor ons. De factuur ligt namelijk inmiddels in je inbox 🆒

Groetjes,
Ilias

Reageer