.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn facturen niet inzien?

  • 1 April 2021
  • 6 reacties
  • 41 Bekeken

ik kan mijn facturen niet inzien. De pagina geeft alleen aan dat er iets mis gaat….

icon

Beste antwoord door Bas 2 April 2021, 10:11

Bekijk originele reactie

6 reacties

@RicoK ik heb ondertussen de cookies verwijderd en nu kan ik ze wel inzien. Zij het met haperingen maar het kan 😊

Reputatie 7

@danielle68 Ik heb zojuist eens gekeken of ik in Mijn Simyo mijn facturen kan zien, maar dit is (ook) niet het geval. Bij mij verschijnt geen melding, maar de pagina is alleen maar leeg. In de Mijn Simyo App kan ik mijn facturen wel inzien.

Wellicht dat de servers van Simyo op dit moment ergens anders mee bezig zijn. Misschien vanavond nog eens proberen.

 

@Daisy Kun jij bevestigen dat de facturen op dit moment (even) niet benaderbaar zijn?

Reputatie 7

@danielle68 Dat is fijn. 

Ik heb mijn cookies niet verwijderd en ik kan ze ook weer zien :smile:.  Het was dus iets aan de zijde van Simyo.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi allemaal, 

Er was gisteren inderdaad een issue aan onze kant maar als het goed is zou je daar inmiddels geen last van moeten hebben! Sorry voor het ongemak in ieder geval 😅

Kunnen jullie bevestigen dat het inmiddels allemaal weer werkt zoals het hoort? 

Groetjes,
Bas

Reputatie 7

Dag @Bas , zoals @danielle68 en ik gisteren al aangaven, het werkt (al) weer :wink:.

Reputatie 6
Badge +6

Toppie! 😊

Reageer