.

Beantwoord

Waarom kan ik geen aanbetaling meer doen?

  • 1 October 2019
  • 7 reacties
  • 181 Bekeken

Door hoogverbruik is gisteravond mijn telefoon afgesloten, maar door de nieuwe maand kan ik geen aanbetaling doen, helaas kostte het me al 45 min. Om dat te ontdekken...
icon

Beste antwoord door Ray 1 October 2019, 10:58

Bekijk originele reactie

7 reacties

Willen jullie hem alsjeblieft weer aansluiten en/of zorgen dat ik kan betalen.
Dat voorschot kun je niet meer betalen, je zult dus uiteindelijk gewoon een factuur ontvangen van het totaalbedrag.

Je nieuwe bundels zijn vandaag in gegaan. Als het goed is zul je dus gewoon verbinding moeten hebben. Herstart anders je telefoon even.
Ik heb hem al herstart, hij doet het niet...
Reputatie 7
Badge +9
Als je inderdaad in de vorige maand geblokkeerd werd voor hoogverbruik, dan kun je je voorschot in de nieuwe maand niet meer betalen. Je hoeft geen voorschot meer te betalen, want dit alles zal nu op je factuur belanden.

Je aansluiting is echter nog steeds geblokkeerd. Een moderator zal deze blokkade zo snel mogelijk opheffen, want die is niet meer nodig.
Dat klopt, maar ik ben inmiddels al 2 uur bezig om daar achter te komen en dat te regelen...
Bel 1200.. Volgens mij moet dat wel kunnen,..

Telefonische klantenservice.
Reputatie 7
Badge +10
Hi GrrrRM,

Welkom op het Simyo Forum!

Als eerste: excuus! Dit is een bug in ons systeem. Als je geblokkeerd bent vanwege hoogverbruik in de vorige maand, dan blijft de blokkade staan tijdens de maandwisseling ondanks dat je dan niet meer kunt betalen. Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice, top! Je bent intussen gedeblokkeerd 🙂

Nogmaals mijn excuses!

@Groentjuh en @Ray, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer