.

Beantwoord

Waarom kan ik geen aanbetaling doen voor mijn hoogverbruik?

  • 1 March 2019
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Ik kan niets vinden hoe ik factuur kan betalen of aambetalen zoals wordt aangegeven....? Kan ook geen contavct opnemen. Staat nergens dat ik afgesloten ben...behalve in mail die ik heb gehad. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Lu. 2 March 2019, 11:35

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi @Aniekske

Lees even deze pagina met de uitleg hoe.

Graag een terugkoppeling of dit helpt.
Aanvulling op @Friesian ,

Als het hoogverbruik van de maand februari is dan kan die aanbetaling niet meer. Als het goed is dan is er ook geen blokkade (meer) op je aansluiting.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Aniekske,

Welkom op het forum allereerst!

Ik kan me voorstellen dat er wat verwarring is ontstaan. De link die Friesian geeft legt uit wat hoogverbruik inhoudt. Zoals Ray aanvult gaat het inderdaad om hoogverbruik in februari. Omdat we nu in maart zitten kun je geen aanbetaling meer doen. Een aanbetaling kan alleen gedaan worden in de maand waarin het hoogverbruik heeft plaatsgevonden. Daarmee zorg je ervoor dat je meteen weer gebruik kunt maken van je simkaart. De nieuwe maand is zojuist van start gegaan waardoor een aanbetaling niet meer van toepassing is.

Gelukkig is jouw aansluiting wél gedeblokkeerd! Dat heb je al gemerkt als het goed is. Nu schrijven we het volledige bedrag af in de laatste week van maart. Je hoeft verder niets meer te doen :)

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Groetjes,
Lu

Reageer