.

Beantwoord

Waarom kan ik geen aanbetaling doen voor hoogverbruik?

  • 18 March 2021
  • 8 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Mijn simkaart is geblokkeerd omdat ik in 3 min tijd ik 825 mb buiten mijn bundel heb verbruikt. Ik had hem thuis aan de oplader voor een update en wifi aan. Hoe is dit mogelijk. Dit heb ik nog nooit gehad. In 3 min bijna €112,- Nu moet ik direct betalen dan wordt hij gedeblokkeerd. Er staat dat ik dat in mijn simyo kan doen maar dat lukt niet als ik op het blokje factuur klik. Hoe nu verder? 

icon

Beste antwoord door Bas 19 March 2021, 12:16

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hoi @Johannes06 

 

Je schreef;

Er staat dat ik dat in mijn simyo kan doen maar dat lukt niet als ik op het blokje factuur klik. 

 

Wat gebeurt er dan of juist niet? Krijg je een foutmelding of iets dergelijks?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Johannes, 

Welkom op ons forum!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je verrast wordt door de in rekening gebrachte kosten. Je krijgt van ons ook waarschuwingen per SMS als je 80% of 100% van je internetbundel verbruikt hebt. Heb je die over het hoofd gezien? 

Ik heb even gekeken en ik zie dat je inmiddels ook al via een andere weg contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een tegemoetkoming krijgt voor de in rekening gebrachte kosten. Hopelijk is de zure nasmaak van deze vervelende ervaring daarmee helemaal weggespoeld!

Om dit in de toekomst te voorkomen is het wel belangrijk dat je onze waarschuwingen in de gaten gaat houden. Daarnaast hebben we nog een hoop tips voor je om je internetverbruik binnen de perken te houden. Deze tips kun je allemaal terugvinden in dit blog

Heb je nog vragen hierover? Let me know 😊

Groetjes,
Bas

Reputatie 1
Badge

Hallo Bas,

Heel erg bedankt voor de reactie, ik ben inmiddels super geholpen door Simyo. 

Geweldige service! 

Reputatie 1
Badge

Hoi @Johannes06 

 

Je schreef;

Er staat dat ik dat in mijn simyo kan doen maar dat lukt niet als ik op het blokje factuur klik. 

 

Wat gebeurt er dan of juist niet? Krijg je een foutmelding of iets dergelijks?

Hallo Ray,

Het is gelukt en ben inmiddels super goed geholpen door Simyo. Bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Johannes06,

 

Wat fijn om te horen! Bedankt voor de terugkoppeling! 

 

Groetjes,

Tessanne

Dag,

Mijn simkaart is geblokkeerd vanwege hoogverbruik. De aanbetaling is niet te voldoen, omdat dit in de vorige maand was. Kunnen jullie me helpen? Dank vast!

Groet, Lindy

Hoi @lalalin - Lindy

Ik zou ff bellen met 1200, klantenservice . Dan is het snel opgelost. 

Reputatie 7
Badge +5

Dag,

Mijn simkaart is geblokkeerd vanwege hoogverbruik. De aanbetaling is niet te voldoen, omdat dit in de vorige maand was. Kunnen jullie me helpen? Dank vast!

Groet, Lindy

Hoi @lalalin

Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw aansluiting er bij gepakt en ik zie geen blokkade staan. Je word automatisch gedeblokkeerd op de eerste van de maand wanneer de nieuwe bundels ingaan. Als je jouw toestel 10 minuten uitzet zou je na het opstarten weer gewoon gebruik kunnen maken van je simkaart. Mocht dit niet werken dan hoor ik dat graag. 

Groetjes, 
Seren

Reageer