.

Beantwoord

Waarom kan ik geen aanbetaling doen?

  • 1 April 2017
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

Beste meneer/mevrouw
Door hoogverbruik is mijn simkaart gedeblokkeerd en moet ik een aanbetaling doen. Dat is al op zichzelf vervelend, maar het wordt nog vervelender als er nergens op de site een optie staat om die aanbetaling dan ook daadwerkelijk te doen. Onder 'mijn factuur' zou het moeten staan- staat het niet. Als ik op de pop-up druk dat mijn simkaart geblokkeerd is, gebeurt er niks. Als ik op het tegeltje druk waarin staat dat mn simkaart geblokkeerd is, gebeurt er ook niks.
Hoe moet ik dan die aanbetaling doen?!

Graag spoedig reactie.

Met vriendelijke groeten
Lisa
icon

Beste antwoord door Jihane 3 April 2017, 14:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

ik heb precies hetzelfde!ben ook erg benieuwd naar een spoedig antwoord?het is ook een kwalijke zaak dat ze in het weekend voor dit soort dingen niet telefonisch te bereiken zijn!?

perry
Bij mij hetzelfde probleem. Vanaf morgen ben ik een week weg en heb ik dus geen beschikking tot internet. Toch zou ik het graag voor morgen oplossen zodat ik de komende week mobiel kan internetten. Heel raar dat er wordt doorverwezen naar mijn simyo en de optie hier gewoon niet te vinden is. Graag zo spoedig mogelijk reactie Simyo. Ik zou het morgen graag opgelost zien want zonder internet is het voor mij niet mogelijk om deze week het nog eens te gaan oplossen of betalen.
Reputatie 7
Badge +9
Zijn jullie op 1 april geblokkeerd voor hoogverbruik of op 31 maart?
Indien jullie op 31 maart zijn geblokkeerd, zou het misschien kunnen dat jullie op 1 april weer gedeblokkeerd zijn ivm het ingaan van nieuwe bundels.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Wat vervelend dat dit zich zo voordoet! Ik kan me goed voorstellen dat het enorm balen is als je geblokkeerd bent en je niet eens een aanbetaling kunt doen. Dit komt omdat het hoogverbruik plaatsvond in maart, en in april begint alles weer opnieuw. Daarom kun je dan geen aanbetaling meer doen voor de vorige maand, maar de blokkade blijft wel staan. Ik ga nu stuk voor stuk jullie aansluitingen langs, om te kijken hoe dit opgelost gaat worden 🙂 Zoek dus even hierover je Forumnaam, en dan zie je het stukje dat specifiek over jou gaat.

@ Lidewij, ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad wat ik hierboven omschreef. Je kunt geen aanbetaling meer doen, maar ik deblokkeer je wel. Wil je je telefoon uit en aan zetten? Dan ben je weer bereikbaar! Het volledige bedrag zal gewoon geĂŻncasseerd worden zoals je gewend bent. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@ pjotter, ook jouw aansluiting heb ik erbij gepakt! Voor jou geldt precies hetzelfde als voor Lidewij. Ik heb je gedeblokkeerd, dus als je je toestel uit en aan zet, dan kun je weer gewoon gebruik maken van je aansluiting. Het volledige bedrag zal geĂŻncasseerd worden straks, precies zoals dat normaal ook altijd gebeurt. Trek je aan de bel als er onduidelijkheden zijn?

@ DDW19, ik zie dat jij ook een e-mail hebt gestuurd met dezelfde vraag 🙂 Je bent dus al gedeblokkeerd. Super!

Voor jullie allemaal geldt dat als er nog vragen zijn, ik die met alle liefde beantwoord! In het weekend zijn we vaak wel online om vragen te beantwoorden, maar komen we niet overal aan toe. Het weekend is dus ook een extraatje, omdat we eigenlijk alleen doordeweeks 09:00 - 20:00 beschikbaar zijn 🙂 We doen ons best!

@ Groentjuh, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Hoi Simyp,

Ik ben denk ik te laat met het doen van de aanbetaling.
Ook mijn simkaart is geblokkeerd vanwege hoogverbruik maar een link voor de aanbetaling is in geen velden of wegen te bekennen. Kan ik via deze weg misschien verder geholpen worden.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sparks,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent hiervan. Dat is natuurlijk niet meer dan logisch. Als jij inlogt op Mijn Simyo en dan klikt op 'Facturen', kun je de aanbetaling van € 100,- doen. Hierna word je automatisch gedeblokkeerd.

Laat je het me weten als dat niet lukt? Vertel je me dan ook meteen wat er fout gaat?

Groetjes,
Jihane

Reageer