.

Beantwoord

Waarom is mijn VriendenDeal-korting niet toegevoegd?

  • 10 July 2017
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

Ik heb mijn Simyo prepaid besteld via een vriendendeal link van een vriend.
Ik zou nu 12,50 beltegoed moeten hebben.
Echter heb ik maar 7,50.... hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door Jihane 11 July 2017, 12:53

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Saken,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een Simyo Prepaid hebt én dat je hier terecht bent gekomen via een VriendenDeal 🙂 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie de VriendenDeal-korting er inderdaad nog niet bijstaan. Maak je vooral geen zorgen - ik ga dit handmatig voor jou toevoegen. Wil je mij in een privébericht nog het nummer en de postcode en het huisnummer toesturen van degene die jou heeft aangemeld? Dan ga ik jullie kortingen voor jullie toevoegen.

Sorry voor de vertraging hierin! Maar dit komt op zijn pootjes terecht, beloofd :)

Groetjes,
Jihane
Hoi Saken,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een Simyo Prepaid hebt én dat je hier terecht bent gekomen via een VriendenDeal 🙂 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie de VriendenDeal-korting er inderdaad nog niet bijstaan. Maak je vooral geen zorgen - ik ga dit handmatig voor jou toevoegen. Wil je mij in een privébericht nog het nummer en de postcode en het huisnummer toesturen van degene die jou heeft aangemeld? Dan ga ik jullie kortingen voor jullie toevoegen.

Sorry voor de vertraging hierin! Maar dit komt op zijn pootjes terecht, beloofd :)

Groetjes,
Jihane


Hoi Jihane,
Bedankt! PM verstuurd 🙂
Fijn dat alles op zijn pootjes terecht gaat komen!
Hoi Saken,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een Simyo Prepaid hebt én dat je hier terecht bent gekomen via een VriendenDeal 🙂 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie de VriendenDeal-korting er inderdaad nog niet bijstaan. Maak je vooral geen zorgen - ik ga dit handmatig voor jou toevoegen. Wil je mij in een privébericht nog het nummer en de postcode en het huisnummer toesturen van degene die jou heeft aangemeld? Dan ga ik jullie kortingen voor jullie toevoegen.

Sorry voor de vertraging hierin! Maar dit komt op zijn pootjes terecht, beloofd :)

Groetjes,
Jihane


Ik heb nog niets ontvangen...
Badge +7
Hoi Saken,

Helaas zijn we niet altijd in de gelegenheid om meteen op een privébericht te reageren. Er zijn helaas ook een hoop andere klanten die we moeten helpen. Daarnaast is Jihane niet elke dag aanwezig ;)

Ze heeft zojuist een reactie gegeven op je bericht. Als je nog vragen hebt, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Samantha

Reageer