.

Beantwoord

Waarom is mijn Telefoon geblokkeerd?

  • 6 November 2012
  • 8 reacties
  • 466 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Mijn telefoon is geblokkeerd wegens administratieve redenen.
icon

Beste antwoord door Wayne 7 November 2012, 16:30

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
hoi

Ik heb even diverse artikelen doorgelezen ...
verbruik overgemaakt!!! wanneer word ik weer aangesloten
Reputatie 2
Badge +1
Hey Garip,

Ik heb in dit topic op jouw vraag gereageerd. Indien je de printscreen verstuurt zullen wij jouw aansluiting deblokkeren.
Hallo, ik heb mijn beltegoed opgewaardeerd en we zijn nu 2 uur verder en ik kan nog steeds niets 😞
Zul je altijd zien dat dit gebeurt als je echt belangrijke gesprekken te voeren hebt.

Er staat nu 10 euro op maar bij "Mijn gegevens' staat: Simkaart geblokkeerd voor uitgaande gesprekken.

Willen jullie dit met spoed oplossen? Dankjewel!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Lentebloem,

Heb je je telefoon al een keer aan en uit gezet?
Gaf dit verschil?
Ja al meerdere malen zelfs. Ook een keer tien minuten uit gezet en weer aan 😞
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Lentebloem, leuk om je weer eens op het Simyo forum te zien 🙂!

Helaas wel voor een vervelend geval, zo te lezen. Gisteren was het activeren van simkaarten vertraagd. Normaal is dit binnen enkele minuten, maar gisteren duurde dat tot ongeveer 2 uur. Gelukkig is je simkaart om 17:38 weer aangemeld bij het netwerk en kon je er weer gebruik van maken 🙂. Sorry voor het ongemak, Lentebloem!

Groetjes, Tiury
🙂 Klopt inderdaad. Normaal gaat het heel snel. Ik ben een tevreden klant van Simyo. Groet!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Lentebloem,

Fijn om te lezen dat je ondanks dit toch een tevreden klant bent van Simyo 😉! Bedankt!

Groetjes, Tiury

Reageer