.

Vraag

Waarom is mijn factuur nog niet aangepast?

  • 30 September 2022
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Beste medewerker,

 

een paar weken geleden heb ik contact gehad met een collega van u omtrent mijn hoge factuur. Wij zijn tot een passende oplossing gekomen en zij gaf dan ook aan dat zij het een en ander voor mij in orde zou maken. Helaas heb ik nog geen bevestiging ontvangen van de gemaakte afspraken. Kunnen jullie contact met mij opnemen?

Met vriendelijke groet,

 

mevr Venetiaan 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mevrouw Ven,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Fijn dat jullie tot een oplossing zijn gekomen. Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat je vandaag een medewerker telefonisch hebt gesproken via onze klantenservice! Hopelijk zijn al je vragen beantwoord. Zo niet, dan hoor ik het graag van je!

 

Groetjes,
Amy

Reageer