.

Beantwoord

Waarom is mijn eerste factuur zo duur?

  • 17 August 2015
  • 9 reacties
  • 663 Bekeken

Beste mensen, Ik kijk op jullie gelikte site om mijn gegevens te zien en het verbruik kom ik gelijk al een bedrag tegen waar mij de haren van te bergen reizen .Ik moet gelijk al een bedrag van 25,32 betalen terwijl mijn abonnentkosten 7 euro per maand zijn.
Ik hoop dat hier goede uitleg over is anders ben ik natuurlijk gauw klaar hiermee.
icon

Beste antwoord door Tiury 18 August 2015, 09:20

Bekijk originele reactie

9 reacties

Je factuur geeft die uitleg ook. 🙂
O sorry ik wis niet dat je kwaad werd, al opgelost hoor
Ik ben niet kwaad hoor. Geef enkel aan waar je jouw uitleg kan vinden zonder dat te krijgen van een medewerker van SImyo.

Maar top dat het opgelost is.

Fijne dag verder 😉
Reputatie 6
Badge +10
Hoi anthon52, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat jammer om te lezen dat je de eerste maand al meteen bent geschrokken van de kosten op Mijn Simyo. De kosten op je eerste factuur worden altijd iets anders berekend dan in de andere maanden.

In dit topic leggen we stap voor stap uit welke kosten je op de eerste factuur kunt vinden. Denk hierbij aan de aansluitkosten en dubbele abonnementskosten.

Fijn dat je zelf achter je antwoord bent gekomen!

Groetjes, Tiury

PS: ik heb niet het idee dat Raytje zijn reactie boos bedoelde. Ik hoop dat je dat ziet 🙂.
Sorry Raytje was te kort door de bocht van mij
Geen probleem.. Ging mij erom dat je kon vinden wat je zocht en dat is gelukt..

En mocht weer eens ergens tegen aanlopen dan kan je hier altijd terecht. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Fijn dat dat uit de lucht is 🙂 Zoals Raytje aangeeft, ben je altijd welkom om al je vragen hier te stellen Anthon52. Zoals je vast al gezien hebt, staat er behoorlijk wat uitleg op het forum! Voel je vooral welkom om hier eens doorheen te neuzen of te reageren!

Groetjes,
Angela
:)Dank je Angela
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan Anthon52 :)

Groetjes,
Angela

Reageer