.

Waarom is mijn aansluiting geblokkeerd?

  • 8 April 2020
  • 1 reactie
  • 228 Bekeken

Lieve Simyo ik wou even zeggen dat ik al ong een jaar bij jullie zit en sorry maar ik vind t belachelijk dat ik als klant ook al soms gezeik met betaling maar k betaal altijd IK ben zzper dus ik heb nu geen inkomen en jullie sluiten me af na 3 berichten in nog nie eens 1 maand en ik vind dat niet netjes ik wil niet weg bij jullie want ik vind t goed maar dit is niet de eerste keer en andere providers sturen min om de 2/3 weken 1 herinnering ! Het is een moeilijke tijd nou dus ik als klant van jullie ben eerlijk en daarom zeg ik dit want zo verlies je meer klanten dan dat men blijft heb een beetje meer vertrouwen in mij ook jullie klant al een jaar die altijd betaald want gister heb ik mail of eergisteren en nu gwn boem in de nacht afgesloten. Ik ben geen wanbetaler het kan soms later zijn omdat ik werk met facturen en en soms is het wat later maar nogmaals altijd betaal ik dus aub hou ook rekening met je klanten want ik zeg me vrienden en ik kijk op me telefoon en opppeens afgesloten terwijl ik hun zeg kom bij simyo jullie hoeven het niet aan te nemen want achja maar een klant maar ik ben eerlijk en ik vind het fijn bij jullie maar alweer zo bam afgesloten en jullie hadden me tot min 15 apr gegeven op de laatste mail of 13 iig ik wil niet weg bij jullie maar door zulke shit raken jullie klanten kwijt ook al alsnog goedkoop maar ik ben Mc en mensen zijn mijn werk en zo ga je niet met je klanten om 3 facturen 1 maand  en datum geven uiterlijk om te betalen via mail en volgende nacht zonder pardon geblokkeerd en nogmaals ik weet soms klote met betalingen maar nogmaals ik ben zzper en ik betaal laat of niet en verhogen alsnog dus aub dit is niet leuk meer zo want mijn telefoon is mijn werk dus k hoop dat jullie het begrijpen en zorg ervooor dat de bedrag zo snel mogelijk word geregeld excuses

Bas 3 jaar geleden

Hoi Hightower, 

Welkom op ons forum! :blush:

We begrijpen dat het vervelend is om geblokkeerd te worden voor openstaande facturen. Maar waarom wacht je dan met contact opnemen tot het moment dat je aansluiting geblokkeerd is? Want naar aanleiding van een mislukte incasso ontvang je eerst melding dat je incasso mislukt is. Vervolgens ontvang je een eerste herinnering, een tweede herinnering en een derde herinnering. Eer we de vierde sturen, waarvoor je aansluiting wordt geblokkeerd, zijn we al een maand verder sinds de incasso. Die blokkade wordt ook ruim op tijd aangekondigd. Dan is het toch niet fair om ons ervan te verwijten dat we zonder blikken of blozen je aansluiting zomaar blokkeren? 

Op dit moment staan je facturen van januari en februari open. Is het mogelijk om hiervoor een betalingsregeling te treffen? Stuur me dan even een privéberichtje zodat we dat kunnen regelen.

Ik hoor het graag van je! :innocent:

Groetjes, 
Bas

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Hightower, 

Welkom op ons forum! :blush:

We begrijpen dat het vervelend is om geblokkeerd te worden voor openstaande facturen. Maar waarom wacht je dan met contact opnemen tot het moment dat je aansluiting geblokkeerd is? Want naar aanleiding van een mislukte incasso ontvang je eerst melding dat je incasso mislukt is. Vervolgens ontvang je een eerste herinnering, een tweede herinnering en een derde herinnering. Eer we de vierde sturen, waarvoor je aansluiting wordt geblokkeerd, zijn we al een maand verder sinds de incasso. Die blokkade wordt ook ruim op tijd aangekondigd. Dan is het toch niet fair om ons ervan te verwijten dat we zonder blikken of blozen je aansluiting zomaar blokkeren? 

Op dit moment staan je facturen van januari en februari open. Is het mogelijk om hiervoor een betalingsregeling te treffen? Stuur me dan even een privéberichtje zodat we dat kunnen regelen.

Ik hoor het graag van je! :innocent:

Groetjes, 
Bas

Reageer