.

Beantwoord

Waarom heb ik al hoge kosten terwijl ik alleen de 80% sms heb gehad?

  • 15 January 2017
  • 7 reacties
  • 181 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Deze maand heb ik 1000MB extra gekregen. Aan het begin van de maand had ik niet mijn gebruikelijke 1000, maar 2000MB. Dit omdat ik zoveel jaar bij Simyo klant was (bedankt daarvoor overigens).

Er gaat iets mis echter:

1. Op 3-01-2017 (dinsdag) kreeg ik een SMS bericht dat mijn MAANDELIJKSE internetbundel voor 80% op is.
2. Op 6-01-2017 (vrijdag) kreeg ik een SMS bericht dat mijn internetbundel op is maar dat mijn extra MB's nu ingaan (dat is die extra 1000MB)
3. Op 13-01-2017 (vrijdag) log ik in op de site want ik ben er toch niet gerust op, dus ik koop een extra 500MB
4. Op 15-01-2017 (vandaag, zondag) krijg ik een SMS bericht dat mijn gratis 1000MB zijn voor 80% verbruikt.

Ok... niets aan de hand dus (denk ik)

Ik log in vandaag, en ik zie dat er ineens al zo'n 70 euro aan buiten-de-bundel kosten zijn.
Wat gaat hier mis?

Dat SMS-je is van 15-01-2017 1:36 PM en de buiten de bundel kosten zijn van déze, lopende maand.

Of het SMS bericht is veel te laat verstuurd, of jullie meting klopt niet.

Opheldering wordt gewaardeerd!
Thanks
Marius
icon

Beste antwoord door Caspar 16 January 2017, 17:38

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Marius,

Wat vervelend.
De smsjes worden altijd live/direct verstuurd dit mag en heeft normaal ook geen vertraging (hebben).
De kans dat er geen sms is verstuurd acht ik vrij klein.
Een moderator kan checken of dit het geval is.
Waarschijnlijk zullen de moderators wel iets met je regelen.

Groet Paul.
Badge
Ja ik vond het ook vreemd. Ik kreeg dat berichtje nèt vanmiddag binnen.

Dat moet waarschijnlijk wel ergens in een logboek teruggevonden kunnen worden.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Marius1976,

Het sms'je hoor je wel op het juiste tijdstip te krijgen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij verkeerde of te late sms'jes krijgt. Laten we kijken hoe we dit gaan oplossen.

Ik wil graag kijken of ik wat voor je kan vergoeden. Kan jij een screenshot sturen naar webcare@simyo.nl van je waarschuwing sms'jes. Dan gaat het vooral om de laatste twee sms'jes. Als ik die binnen heb, ga ik kijken wat ik voor je kan doen!

Heb je hier nog vragen over?

@PaulH bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge
De mail is verstuurd met de screenshot(s).

Groetjes en bedankt!
Marius
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marius1976,

Dankjewel voor je screenshots 🙂 Ik heb ze er meteen bij gepakt, en je hebt helemaal gelijk: je kreeg de sms op 15 januari, maar de buitenbundelkosten waren tussen 10 en 13 januari. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb daarom die kosten (€ 62,12) voor je vergoed. Je hoeft je daar dus geen zorgen over te maken. Sorry voor al het ongemak!

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Hi Jihane,

Dat is mooi nieuws zeg!
Wanneer zie ik dat effect, want op dit moment staat het voor de aankomende factuur nog steeds in het systeem?

Of wordt dat op een andere manier geregeld?

Thanks
Marius
Reputatie 6
Badge +7
Ha Marius1976,

Leuk dat je blij bent met de tegemoetkoming! :D

Het klopt dat je dit nog niet kunt terugvinden op Mijn Simyo. We verwerken je tegemoetkoming namelijk pas aan het einde van de maand. Dit betekent dat je dit pas kunt terugzien op je januari factuur. Je januari factuur kun je vanaf 16 februari bekijken onder het tabblad Facturen. ;)

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer