Deze maand heb ik 1000MB extra gekregen. Aan het begin van de maand had ik niet mijn gebruikelijke 1000, maar 2000MB. Dit omdat ik zoveel jaar bij Simyo klant was (bedankt daarvoor overigens).
Er gaat iets mis echter:
1. Op 3-01-2017 (dinsdag) kreeg ik een SMS bericht dat mijn MAANDELIJKSE internetbundel voor 80% op is.
2. Op 6-01-2017 (vrijdag) kreeg ik een SMS bericht dat mijn internetbundel op is maar dat mijn extra MB's nu ingaan (dat is die extra 1000MB)
3. Op 13-01-2017 (vrijdag) log ik in op de site want ik ben er toch niet gerust op, dus ik koop een extra 500MB
4. Op 15-01-2017 (vandaag, zondag) krijg ik een SMS bericht dat mijn gratis 1000MB zijn voor 80% verbruikt.
Ok... niets aan de hand dus (denk ik)
Ik log in vandaag, en ik zie dat er ineens al zo'n 70 euro aan buiten-de-bundel kosten zijn.
Wat gaat hier mis?
Dat SMS-je is van 15-01-2017 1:36 PM en de buiten de bundel kosten zijn van déze, lopende maand.
Of het SMS bericht is veel te laat verstuurd, of jullie meting klopt niet.
Opheldering wordt gewaardeerd!
Thanks
Marius
Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactie