.

Beantwoord

Waarom heeft mijn collega een goedkopere en grotere bundel?

  • 8 July 2019
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Goeiemiddag mijn collega zit ook bij jullie alleen hij heeft veel meer internet mb dan mij terwijl ik veel meer betaal dan hem hoe kan dit ?

gr Stan Hubbers
icon

Beste antwoord door Kevin 8 July 2019, 13:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik kan, als klant, niet zien welke bundels je hebt.

Maar er zijn diverse redenen te bedenken:

  1. Misschien heb jij hele oude databundels en zou het veranderen van databundel al voordeliger zijn? Simyo laat je bundels, die je hebt, houden. Bij prijsverhogingen is dat gunstig, want dan ga jij niet meer betalen. Bij prijsverlagingen blijft de prijs echter ook hetzelfde en betaal je niet automatisch minder.
  2. Misschien heeft je college zijn abonnement een keer met 1 jaar verlengt en jij niet? Door met 1 jaar te verlengen kan je goedkopere bundels nemen.
  3. Misschien heeft hij gewisseld van bundels toen die een actietarief hadden? In combinatie met regels van punt 1 kun je zo best goedkoop blijven zitten op een actietarief.
  4. Misschien heeft je collega "Simyo compleet" en daardoor een dataverdubbeling?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Stan Hubbers,

Welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat Groentjuh al een hoop redenen gegeven heeft waardoor dit prijsverschil kan ontstaan. Ik heb je nummer ook meteen even bekeken. Ik zie dat je een bundel hebt van 8000 MB voor €15, dit is al het goedkoopste bundelprijs en dit is ook de allergrootste bundel die we op dit moment aanbieden.

De enige verklaring zou dus kunnen zijn dat je collega 10.000 MB heeft die verdubbeld is naar 20.000, hij heeft dan namelijk Simyo compleet in combinatie met een oude actie, Simyo compleet is een samenwerking met KPN, wanneer je bij KPN een internet/tv abonnement hebt dan verdubbelen we gratis je bundels.

Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt? Dankjewel voor de hulp Groentjuh!

Groetjes,

Kevin

Reageer