Begin augustus kreeg ik via de sms een melding dat ik mijn internet verbruikt had. Toen heb ik via de website MBs bijgekocht en gelijk mijn bundel van 2gb naar 4gb verhoogd.
Net kreeg ik een sms dat ik €48,40 aan kosten voor internet in het buitenland heb gemaakt. Ik heb hiervoor nooit een melding gekregen dat mijn bijgekochte mbs verbruikt waren.
Toen ik inlogde op mijn simyo zag ik tot mijn schrik dat mijn rekening voor augustus dik in de 200€ is. Nooit heb ik bericht ontvangen dat ik buiten mijn bundel aan het internetten was nadat ik MBs had bijgekocht. Als dit wel zo was had ik of extra MBs bijgekocht of mijn internet uitgezet, nooit was ik gaan door internetten voor deze rekening. Ik vind het zeer slecht dat ik opeens zo een rekening heb zonder dat hiervan melding wordt gemaakt.
Daarnaast zie ik ook in mijn factuur dat voor augustus internet 4000 voor 15€ in rekening wordt gebracht, echter heb ik voor deze maand maar 2000mb gekregen maar wel mega hoge kosten voor buiten de bundel internetten. Ik ben echt onwijs geschrokken en diep teleurgesteld in jullie service.
Ik heb geen idee hoe ik dit moet betalen deze maand en ik zou het zeer op prijs stellen als jullie in de toekomst mij (en andere klanten) beter kunnen attenderen op het feit dat de bundels of extra gekochte mbs op zijn. Voor mij is het ook een les om niet op jullie te vertrouwen voor berichtgeving en zelf regelmatig de website te checken. Toch voel ik me gedupeerd en hoop ik dat we een regeling kunnen treffen.
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie