Gisteren enorm geschrokken. Ik kreeg een mail waaruit bleek dat ik fors over mijn bundel gegaan was zonder dat te weten. Ik heb meteen de voorgestelde aanbetaling gedaan, want problemen is echt het laatste wat ik wil.
Vervolgens gaan kijken wat ik nu precies buiten de bundel verbruikt had, want ik snap niet waar dat extreem hoge verbruik vandaan komt. Standaard staat de mobiele data aan voor een paar apps (o.a. whatsapp, zoek iphone en google maps.
Uit het overzicht blijkt dat op 22-07 tussen 10:08 uur en 12:06 uur maar liefst 16 x een zelfde verbruik van 58,59 Mb is gemeten, steeds met 3 minuten er tussen. Daarnaast is om 10:08 uur nog 30,42 Mb verbruik gemeten , om 11:10 49,35 mb uur 55,53 Mb en om 12:06 uur 21,66 Mb.
Ik ben die dag om 10:05 uur in de auto gestapt voor een uitstapje naar Oostkapelle in Zeeland. Een 2 uur durende reis vanuit mijn woonplaats. Ik heb de volledige 2 uur achter het stuur gezeten en ben onderweg niet gestopt.
Ik vraag mij dus af waar dat extreem hoge verbruik vandaan kan komen? Wat kan die 58,59 Mb verbruik geweest zijn? En wat maakt dat het er 16 x op staat met een interval van 3 minuten?
In jullie mail schrijven jullie “Omdat wij je willen beschermen tegen hoge kosten, hebben wij je sim card geblokkeerd voor uitgaan gesprekken.” . Ik heb nu helemaal niet het gevoel dat dit zo is, immers, jullie reageren pas als ik tegen de € 150,- aan zit! Waarom blokkeren jullie niet eerder?!?
Ik hoop heel erg dat ik op coulance van jullie kant kan rekenen in deze situatie die voor mij onverklaarbaar is en financieel heel erg pijnlijk.
Ik zie graag een reactie tegemoet. Hartelijke groet Jolanda
Beste antwoord door Els
Bekijk originele reactie