.

Beantwoord

Waarom heb ik onverwacht MB's buiten mijn bundel gebruikt?

  • 29 July 2017
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Hallo Simyo,

Begin van deze maand heb ik veel meer mb's verbruikt als verwacht (WiFi problemen). Hierdoor heb ik i.v.m. De vakantie periode in deze maand extra 500 mb's bijgekocht. Nu ik zojuist op mijn SImyo inlogde zag ik dat ik al ruim over mijn extra mb's ben gegaan, zonder dat ik daarover een melding / sms heb gekregen. Natuurlijk is het vervelend om buiten je bundel te komen, maar had op z'n minst een notificatie bericht verwacht. Als ik had geweten dat mijn bundel bijna op was had ik weer extra mb's bijgekocht, heb dit alsnog gedaan... maar de extra gemaakte kosten buiten mijn bundel zijn helaas al gemaakt. Kunnen jullie mij hierin tegemoet komen?

Met vriendelijke groet,

Roy
icon

Beste antwoord door Caspar 1 August 2017, 11:30

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Slaters,

Jeetje, wat vervelend dat je deze maand meer MB's hebt verbruikt dan verwacht vanwege wifi problemen. Jammer dat je geen notificatie hebt gehad. Die hoor je wel te krijgen.

Ik heb je zojuist een testbericht gestuurd. Heb je deze binnen gehad? Ik wil eerst even zeker weten dat toekomstige sms'jes wel binnenkomen, omdat dit heel belangrijk is aangezien je hierdoor kosten kunt voorkomen. Later kijken we even wat er aan je buitenbundelkosten gedaan kan worden.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Hoi Casper, hartelijk dank voor je reactie. ik heb zojuist 3x een test bericht ontvangen, deze werkt dus. Groeten Roy

Reageer