Beantwoord

Waarom heb ik nog geen bevestiging gehad over mijn betalingsregeling?

  • 3 april 2020
  • 5 reacties
  • 257 Bekeken

Badge

Goedendag heer/mevrouw,

Ik probeerde jullie klantenservice telefoonnummer te zoeken, maar kon deze niet vinden. Vandaar dat ik via deze weg contact zoek.

Ik heb van de week een betalingsregeling getroffen voor 6 termijnen. Met medewerker Tilon via chat. Deze zou vanaf mei in gaan.

Ik heb nog geen bevestiging van de betalingsregeling en i.p.v. een herinnerings email gekregen. Wat is er met mijn betalingsregeling gebeurd? 

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,

Brigitte Eken

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 3 april 2020, 16:00

Hoi Brigitte,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Vreemd dat je nog geen bevestiging hebt gehad van de afgesproken betalingsregeling! Ik ga voor je checken waarom dat niet is gebeurd. Ondertussen stuur ik je

een privébericht om alle juiste informatie te verkrijgen,  zodat ik de betalingsregeling zelf voor je kan doorzetten. Ik spreek je daar. :)

 

Dat gaf je niet aan, dat je nummer werd geblokkeerd……. Ik weet niet of je de klantenservice kunt bellen met/vanaf een geblokkeerd nummer. Probeer het zou ik zeggen ;)

Je kan 1200 ook bellen als geblokkeerd bent. :grin:

 

Bedankt voor het meedenken mannen! :thumbsup_tone1:

 

Groetjes,

Tessanne 

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6

De klantenservice bereik je vanaf je Simyo aansluiting telefonisch door te bellen met 1200 (https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/bereikbaarheid-simyo-contact-335).

Badge

De klantenservice bereik je vanaf je Simyo aansluiting telefonisch door te bellen met 1200 (https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/bereikbaarheid-simyo-contact-335).

Kan dat ook als het geblokkeerd is?

Reputatie 7

Dat is het enige nummer wat je kunt bellen op dit moment. (en 112).

Reputatie 6

De klantenservice bereik je vanaf je Simyo aansluiting telefonisch door te bellen met 1200 (https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/bereikbaarheid-simyo-contact-335).

Kan dat ook als het geblokkeerd is?

Dat gaf je niet aan, dat je nummer werd geblokkeerd……. Ik weet niet of je de klantenservice kunt bellen met/vanaf een geblokkeerd nummer. Probeer het zou ik zeggen ;)

Sowieso kun je altijd 112 bellen ook al is je nummer geblokkeerd.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi Brigitte,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Vreemd dat je nog geen bevestiging hebt gehad van de afgesproken betalingsregeling! Ik ga voor je checken waarom dat niet is gebeurd. Ondertussen stuur ik je

een privébericht om alle juiste informatie te verkrijgen,  zodat ik de betalingsregeling zelf voor je kan doorzetten. Ik spreek je daar. :)

 

Dat gaf je niet aan, dat je nummer werd geblokkeerd……. Ik weet niet of je de klantenservice kunt bellen met/vanaf een geblokkeerd nummer. Probeer het zou ik zeggen ;)

Je kan 1200 ook bellen als geblokkeerd bent. :grin:

 

Bedankt voor het meedenken mannen! :thumbsup_tone1:

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer