Goedendag heer/mevrouw,
Ik probeerde jullie klantenservice telefoonnummer te zoeken, maar kon deze niet vinden. Vandaar dat ik via deze weg contact zoek.
Ik heb van de week een betalingsregeling getroffen voor 6 termijnen. Met medewerker Tilon via chat. Deze zou vanaf mei in gaan.
Ik heb nog geen bevestiging van de betalingsregeling en i.p.v. een herinnerings email gekregen. Wat is er met mijn betalingsregeling gebeurd?
Ik hoor graag van u,
Met vriendelijke groet,
Brigitte Eken

Beste antwoord door Tessanne
Hoi Brigitte,
Welkom op het Simyo Forum!
Vreemd dat je nog geen bevestiging hebt gehad van de afgesproken betalingsregeling! Ik ga voor je checken waarom dat niet is gebeurd. Ondertussen stuur ik je
een privébericht om alle juiste informatie te verkrijgen, zodat ik de betalingsregeling zelf voor je kan doorzetten. Ik spreek je daar. :)
Dat gaf je niet aan, dat je nummer werd geblokkeerd……. Ik weet niet of je de klantenservice kunt bellen met/vanaf een geblokkeerd nummer. Probeer het zou ik zeggen ;)
Je kan 1200 ook bellen als geblokkeerd bent.
Bedankt voor het meedenken mannen!
Groetjes,
Tessanne