.

Beantwoord

Waarom heb ik kosten buiten mijn bundel?

  • 17 February 2018
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Goedemiddag! Ik kreeg laatst de melding dat ik 80% van mijn internet bundel heb verbruikt. Toen heb ik direct 500 MB extra bij gekocht, wat ook te zien was op de app. Toen ik de volgende dag weer op de app keek, zag ik dat er toch een extra bedrag was toegerekend aan kosten in het buitenland, terwijl ik de 500 extra MB’s heb gekocht toen mijn originele MB’s nog niet op waren. Ik zou graag willen weten waarom ik deze kosten heb?
icon

Beste antwoord door Els 19 February 2018, 12:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Bakker12,

Welkom op het Simyo Forum! Ai, dat zijn geen leuke verrassingen. 😞 Ik snap dat je graag wilt weten waar deze kosten vandaan komen!

Er zijn inderdaad wat kosten gemaakt voor het internetten buiten de bundel. Deze kosten zijn gemaakt op 10 en 19 februari. Je internetbundel is op 10 februari opgegaan, we hebben je hierover op 8 en 10 per sms gewaarschuwd. De sms van 80% is verstuurd op 8 februari om 18:50. De waarschuwing waarbij we aangaven dat je bundel voor 100% is verbruikt, stuurden we op 10 februari om 12:16. Pas nadat we de laatste sms hadden gestuurd, heb je 500 MB bijgekocht via Mijn Simyo. In de tijd tussen de 100%-sms en het bijkopen van de extra MB's, heb je nog een beetje internet verbruikt. Deze MB's zijn dus buiten je bundel om in rekening gebracht.

Ook zie ik dat je extra internetbundel sinds gisteren op is, we hebben je toen ook weer een waarschuwing gestuurd. Heb je deze gelezen? Vanaf dit moment worden je MB's dus weer buiten je bundel in rekening gebracht voor het buitenbundeltarief van 15 cent per MB. Om extra kosten te voorkomen, raad ik je aan opnieuw extra MB's bij te kopen via Mijn Simyo.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Els

Reageer