Mijn zoon van 13 jaar is sinds twee maanden Simyo gebruiker. Hij heeft een tegoed van 10 euro per maand via mijzelf. Hij is zeer voorzichtig op zijn spullen maar gisterenmiddag kwam hij huilend naar mij toe om te zeggen dat hij zijn telefoon al twee uur kwijt was. Gelukkig bleek de concierge van zijn school de telefoon (aantoonbaar) binnen 1 uur na het verliesmoment (!) te hebben gevonden op het schoolplein.Uit zijn zak gevallen tijdens het wegfietsen naar huis. Wij blij. Omdat de telefoon op 2 verschillende manieren beveiligd was (pincode en vingerafdruk) maakten wij ons geen zorgen.
Echter, vandaag kregen wij een mail van SIMYO met een rekening voor hoogverbruik van 171 EURO!!! Of we alvast even 100 euro willen overmaken. En daarna gauw de rest. Beste mensen, ik ben al ruim 4 jaar tevreden Simyo gebruiker maar hier gaat iets TOTAAL NIET GOED. Jullie systeem wat pas gaat piepen als er al 171 euro verbruikt is bij een jongen van 13 jaar, DAT WERKT DUS NIET. Dat moet je met me eens zijn. En ga nou ajb niet niet de techniek de schuld geven. Wanneer je een datastop kunt afstellen op 171 euro (??) dan kan dat ook op 25 euro (dat is maar liefst 2,5 keer de afgesproken datalimiet). Ik verwacht van jullie echt een serieuze suggestie voor een oplossing voor dit probleem. Jullie professionele aanpak van dit probleem zal voor vele ouders doorslaggevend zijn. MVG Michel Hoencamp.
Beste antwoord door Kevin
Bekijk originele reactie