Recent ben ik overgestapt naar Simyo, omdat Simyo goedkoper was dan de vorige provider. Ik betaal 18,76, ik heb hierbij ook een nieuwe telefoon gekocht.
Gister werd mijn internet opeens geblokkeerd omdat ik buiten mijn bundel ging, (ik zat filmpjes te kijken, en was me er niet bewust van dat de wifi niet aan stond) de rekening staat inmiddels op 165,30.
Ik ben hier nogal van geschrokken.
Ik snap dat het niet heel snugger is dat ik de wifi niet aan had staan. Maar het is absoluut niet mijn gewoonte om ook maar een beetje buiten mijn bundel te gaan. Bij mijn vorige provider kocht ik dan wat MB's bij. Het is me totaal ontgaan.
Ik vind dat deze onoplettendheid nogal hard wordt afgestraft.
Stap ik over naar Simyo, ben ik net veel geld kwijt dan dat ik bij Telfort in een jaar betaalde.
Wanneer ik in de bus of trein vergeet in te checken, kan ik dat achteraf nog corrigeren. En wordt dit bedrag kwijt gescholden.
Is hier niets meer aan te veranderen?
Met vriendelijke groet,
Josje
Beste antwoord door Kevin
Bekijk originele reactie