.

Vraag

Waarom heb ik hoge kosten buiten de bundel?

  • 5 December 2022
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Omdat per telefoon niet mogelijk is contact met u te krijgen dit bericht. Ik heb een terugbelverzoek dat is al 24uur geleden dat er niemand belt.

Voor mijn verstandelijk beperkte zoon heb ik een abonnement en nu is zijn sim kaart geblokkeerd vanwege hoge kosten buiten de bundel. Ik snap niet hoe dit komt het is een behoorlijk bedrag €105,- heb er zelf geen bericht erover gehad. Alleen een email dat de simkaart geblokkeerd is. Hij heeft ook geen sms gehad dat hij bijna buiten de bundel gaat. Graag wil ik hier zo snel mogelijk een oplossing voor. Met vriendelijke groet, 


4 reacties

Beste @Edwin2022  

Ik snap dat het vervelend voor jullie, voor U is. Maar meerdere topics met dezelfde inhoud zijn niet nodig. Morgen zal een medewerk(st)er, een moderator reageren en vragen om uw privégegevens om te kijken of hij/zij U verder kan helpen na inzage in het systeem.

Wij als Forum Experts, vrijwilligers, klanten kunnen niet in de systemen kijken. Maar om U toch wat te proberen te helpen...... Wat voor telefoon heeft Uw zoon? Merk, type?

Android of iOS?

 

Badge

Bedankt voor uw reactie. De telefoon heeft een android systeem. Ik hoor graag morgen 1 van uw medewerkers.

Mvg,

 

Graag gedaan!

Bij een Android telefoon kun je bij instellingen - mobiel netwerk - een maandelijkse waarschuwing en limiet instellen voor internet.

Zet de limiet een stuk lager dan de internet bundel.

En  een Simyo medewerker zal reageren.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Edwin2022,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist gereageerd op jouw eerste topic. Hier kan je mijn reactie terugvinden! Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de kosten maar zoals @Friesian (bedankt voor je reactie!) al aangeeft is het niet de bedoeling om meerdere topics hierover te starten 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer