Beste simyo,
Normaal krijg ik altijd een berichtje dat mijn bundel op is. Alleen heb ik deze is de maand augustus niet gekregen, waardoor mijn factuur nu 22 euro duurder is. hoe kunnen we dit oplossen??
Beste antwoord door Tessanne
Hoi Carmen,
Welkom op het Simyo Forum!
Goed dat je contact opneemt, het is natuurlijk nooit leuk als je factuur hoger uitvalt dan verwacht!
Zojuist heb ik jouw aansluiting er bij gepakt en zie dat er in ieder geval niets mis is gegaan met het verzenden van de sms'jes. Wij sturen altijd een sms ter waarschuwing bij 80% verbruik van de internetbundel en bij 100% verbruik van de internetbundel. De sms van 80% zou je moeten hebben ontvangen rond 21-07-2020, 15:21:39 en de sms van 100% rond 30-07-2020, 00:21:46. Jouw MB's waren dus vrij laat in de avond op, kan het misschien zo zijn dat je daarom de sms niet hebt gezien? Kun jij in jouw sms-box deze data en tijden checken voor mij? Dan zie je de berichten hoogst waarschijnlijk staan.
Zie je de berichten niet staan? Dan is een andere mogelijkheid dat jouw sms-box vol zit en dat je daarom de sms'jes niet kunt ontvangen.
Verder is de tip van Friesian ook erg handig! Elke seconde checken zal niet eens nodig zijn, je kunt voor jezelf een reminder maken tegen het einde van de maand bijvoorbeeld. Daarbij komt de Mijn Simyo app ook goed van pas, deze is erg handig om het verbruik in bij te houden!
Bedankt Friesian!
Groetjes,
Tessanne