.

Beantwoord

Waarom heb ik geen waarschuwing gehad dat mijn belminuten op waren?

  • 28 September 2017
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Badge
Vorige week ben ik geschrokken van het aantal belminuten, die ik buiten mijn bundel gebruikt heb.
Ik heb toen meteen belminuten erbij gekocht. Maar ik dacht, dat ik een berichtje zou krijgen van Simyo als mijn limiet bijna bereikt zou zijn...Ik weet zeker, dat ik dat weleens heb gehad! Hoe zit dat nu?
Vriendelijke groet, Carla
,
icon

Beste antwoord door Caspar 29 September 2017, 09:43

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je krijgt GEEN SMS-berichten, wanneer je belbundel op raakt. Je krijgt wel 2 SMS-berichten bij het opraken van je databundel (80% verbruikt en 100% verbruikt).
Badge
Jammer....
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Carla Pronk,

Jammer dat je dacht dat je een waarschuwing zou krijgen wanneer je belminuten op waren. Helaas is niet het geval. Ik raad je daarom aan om de Mijn Simyo app te downloaden, en goed in de gaten te houden. Wist je dat je tegenwoordig ook belminuten kunt bijkopen?

Groetjes,
Caspar

@Groentjuh bedankt voor je hulp!
Badge
De Mijn Simyo app had ik al! Zo kwam ik er achter, dat ik ver over mijn limiet zat.
Heb meteen belminuten erbij gekocht.
Bedankt voor het reageren..


Groetjes, Carla
Badge
Volg #dezaaksimyo. Samen maken we een einde aan de wanpraktijken.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Carla Pronk,

Oh, fijn om te horen dat je snel hebt kunnen schakelen!

Ik adviseer je in het vervolg om je verbruik in de gaten te houden via Mijn Simyo. Zo weet je namelijk zeker dat je geen kosten buiten je bundel maakt.

@ Mike Breda, als je een vraag hebt dan kun je die stellen in één topic. Je hebt al een topic geopend, dat is mooi. Volg je topic via deze link.

Groetjes,
Asma

Reageer