.

Beantwoord

Waarom heb ik geen waarschuwende sms berichten gehad?

  • 24 August 2017
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Badge
Goedenavond,

Ook bij dit abbonement heb ik hoge kosten voor Internet buiten de bundel, dit geld voor Juli en Augustus. We eenmalig een sms gehad dat de bundel op raakt, en hierna heb ik zowel in Juli als in Augustus 500 Mb extra gekocht. Alleen hierna hebben we geen sms meer gehad dat de bundel op is, wat dus tot gevolg heeft dat ik beide maanden hoge rekeningen heb.
Hoop dat hier wat mee gedaan kan worden,

m.vr.gr.
icon

Beste antwoord door Jihane 25 August 2017, 14:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi CS67,

Ontzettend balen dat je nog geen terugbetaling hebt gehad van € 98,80!

Ik zal voor je uitzoeken wat hier precies misgaat en zal ervoor zorgen dat de betaling alsnog wordt uitgevoerd. Maak je dus vooral geen zorgen, dit bedrag staat uiterlijk binnen drie weken op je bankrekeningnummer. Goed?

@ Mike Breda, als je een vraag hebt dan kun je die stellen in één topic. Je hebt al een topic geopend, dat is mooi. Volg je topic via deze link.

Groetjes,
Asma
Badge
Volg #dezaaksimyo en sluit je aan. Samen maken we een einde aan de wanpraktijken.
Badge
Hoi Jihane,

De vergoeding van 72,16 Euro is wel vergoed maar die 98,80 Euro is nog niet vergoed. Graag zie ik deze nog op mijn rekening gestort. Alvast bedankt.

m.vr.gr.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CS67,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is zeker even schrikken! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je zowel in juli als in augustus geen sms'jes hebt gehad om je ervoor te waarschuwen dat je extra internetbundel op is. Die had je wel moeten krijgen natuurlijk! Normaal gezien krijg je dan altijd een sms als je op 80% en 100% zit. Mijn excuses daarvoor! Ik zie dat je de factuur van juli al betaald hebt. Ik ga die extra kosten die je hierdoor gemaakt hebt (€ 98,80) terug laten storten op je rekening. Je hoeft hier niets voor te doen. De kosten van augustus kan ik wel meteen aanpassen, aangezien die factuur nog niet gesloten is in het systeem. Ik vergoed daar € 72,16 van. Je zult die vergoeding nog niet terugzien op Mijn Simyo, maar later wel op je factuur dus.

Nogmaals mijn excuses!

Heb je hier nog andere vragen over?

@ Dawsh, welkom op het Forum! Voor jou geldt precies hetzelfde. Ik heb de kosten van € 77,06 dus meteen voor je vergoed. Je zult dit straks terugzien op je augustus-factuur. Mijn excuses voor de verwarring.

Laat je het ook weten als je nog een vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Goedenavond,

Ook bij dit abbonement heb ik hoge kosten voor Internet buiten de bundel, dit geld voor Juli en Augustus. We eenmalig een sms gehad dat de bundel op raakt, en hierna heb ik zowel in Juli als in Augustus 500 Mb extra gekocht. Alleen hierna hebben we geen sms meer gehad dat de bundel op is, wat dus tot gevolg heeft dat ik beide maanden hoge rekeningen heb.
Hoop dat hier wat mee gedaan kan worden,

m.vr.gr.


Ik heb dus precies hetzelfde en heb nu onderhand een factuur opgebouwd van rond de 100EU, ik heb ook een bundel van 500MB aangeschaft nadat mijn standaardbundel was verlopen en ontvang normaal twee verschillende SMS'jes.. eentje als de bundel op 80% zit en eentje als de bundel op is.. maar in dit geval heb ik voor de maand Augustus geen SMS ontvangen op het moment dat mijn extra bundel op was.

Reageer