.

Vraag

Waarom heb ik geen SMS 80% en 100% ontvangen?

  • 21 October 2022
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Tot mijn stomme verbazing is mijn account geblokkeerd omdat ik buiten mijn bundel verbruikt heb. En ik zit al sinds 15 oktober boven mijn bundel. Dat is een week geleden! In al die tijd heb ik geen SMS ontvangen voor het feit dat ik 80% of zelfs 100% van mijn bundel heb opgebruikt. Idem voor vorige maand. Ik sta nu dus voor een zeer onwelkome verrassing, want normaliter pas ik mijn gebruik direct aan op die melding. De laatste SMS die ik van jullie kreeg was dat ik in september 1000 MB extra kreeg… Ik begrijp uit alle eerdere topics dat jullie niet kunnen zien waar het aan op gegaan is, maar het feit dat ik geen melding heb ontvangen op 80% en 100% (en in september dus ook niet) vind ik erg bijzonder en is wat mij betreft de oorzaak dat ik nu zo hoog eindig. Hoe kunnen we dit oplossen?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Suespot,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik kan me voorstellen dat dit erg onhandig is! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je deze waarschuwingen niet ontvangt. Wij versturen onze waarschuwingen vanuit het 1200 nummer omdat deze berichten rechtstreeks vanaf het netwerk komen. Wegens privacy redenen kunnen wij inderdaad niet inzien waar het internet aan is verbruikt. Dit kunnen meerdere oorzaken hebben. Denk bijvoorbeeld aan het updaten van een software, het updaten/uploaden van apps of een app of werkzaamheid die op de achtergrond nog draait/aanstaat. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende link met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer