.

Beantwoord

Waarom heb ik geen korting voor vriendendeal gekregen?

  • 27 March 2016
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Badge
Hallo, ik doe mee met 3. Allebei voordeel! Prepaid besteld? Dan krijgen jullie allebei korting.

Week of 2 geleden betaald. En 10 dagen geleden heb ik reeds ingelogd, pincode, wachtwoord en alles, maar nog niets is bijgeschreven. Als ik de site lees zou dit 'direct' gebeuren?!
icon

Beste antwoord door Angela 28 March 2016, 14:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gllochem,

Welkom op het Simyo Forum.

Heel goed om te zien dat je hebt gekozen voor een Prepaid bij ons 🙂

Zoals ik begrijp uit je bericht, heb je dit aangevraagd via onze VriendenDeal en heb je op dit moment nog geen €5 VriendenDeal tegoed ontvangen. Dat hoort natuurlijk niet! Ik heb het nagekeken en zie niet direct in het systeem dat jij het via een VriendenDeal link hebt afgesloten helaas :(

Ik vind alleen een nieuwe aansluiting die via de normale weg afgesloten is. Ken je de persoon via wie je de VriendenDeal hebt afgesloten? Zo ja, kun je zijn nummer naar mij sturen via een privébericht. Deze optie wordt beschikbaar zodra je op mijn naam klikt.

Laat je het weten?

Groetjes,
Angela
Badge
Is hier al enig nieuws op? Ik vind het wel lang duren. Heb echt precies gedaan zoals het zou moeten en zou anders niet eens bij Simyo zijn aanbeland. Dus ik kreeg een VriendenDeal link, alles ingevuld, betaald, thuisgekregen, codes en alles, het toestel al gebruikt dus het werkt, maar alleen de deal is er nog altijd niet. Nogmaals dit kwam dus via maar nog geen €5 VriendenDeal tegoed ontvangen!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gllochem,

Ik snap dat je graag zo snel mogelijk een antwoord wilt. Helaas kan ik niet direct alle privéberichten oppakken die ik binnen krijg. De reactietijd op ons forum ligt op 1 werkdag :)

Zojuist heb ik het privébericht beantwoord.

Groetjes,
Angela

Reageer