.

Beantwoord

Waarom heb ik extra kosten?

  • 19 March 2019
  • 1 reactie
  • 203 Bekeken

Ik begrijp niet hoe ik ineens ver buiten mijn bundel ben gegaan. Ben helaas weinig technisch. Weet niet wat ik anders gedaan heb. Geen roaming aan niks met buitenland en ineens een rekening van ruim € 46,- hoger??
icon

Beste antwoord door Kevin 20 March 2019, 13:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi NellaJan,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat zonde dat je buitenbundelverbruik hebt! Ik heb het even voor je nagekeken en het zijn kosten voor internet geweest. Op 16 februari is je internetbundel namelijk op gegaan. We hebben je op 10 en 16 februari gewaarschuwd per sms, jammer genoeg ben je toen blijven internetten de rest van de maand.

Deze kosten zijn dus allemaal in Nederland gemaakt. Roaming is het gebruikmaken van een netwerk in het buitenland, dit heeft hier dus ook niets mee te maken. Je zou deze pagina eens door kunnen nemen om te voorkomen dat je vaker kosten buiten je bundel maakt.

Laat je het me weten als je nog meer vragen hebt?

Groetjes,

Kevin

Reageer