.

Vraag

Waarom heb ik excessieve buiten bundel kosten?

  • 25 February 2022
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Hallo,

Ik zit al jaren bij simyo zonder problem en ervaar goeie service.

Nu heb ik deze maand welgeteld 242 euro aan buiten bundel internet kosten. Ik snap dat dit aangegeven staat, maar dit is voor mij extreem veel. Het komt door een stomme fout van mij en een nieuwe app die blijkbaar super veel data gebruikt. Ik vraag me af of hier iets aan gedaan kan worden, aangezien dit meer is dan ik normaal in anderhalf jaar voor het abonnement zou betalen. 

 

Verder, is er een mogelijkheid om een optie aan te zetten die mijn internet uit zet als mijn bundel op is, ipv dit pas doen naar 100+ euro buiten bundel kosten? 

 

Ik hoop dat kan rekenen op enige coulantie, en dat mijn extra kosten voor deze keer kwijtgescholden kunnen worden. In mijn geschiedenis is te zijn dat ik vrijwel nooit buiten bundel ga, en zeker niet voor dit soort bedragen.

 

Vriendelijke groeten


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @axellll ,

Bedankt voor je bericht.

Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van deze hoge rekening. We sturen altijd twee waarschuwing sms'jes bij het verbruik van je internetbundel namelijk bij 80% en 100% verbruik. Heb je deze wel ontvangen? Bij Simyo is het niet mogelijk om een datalimiet in te stellen voor je internetbundel. Sommige toestellen ondersteunen het instellen van een datalimiet wel. Mag ik vragen wat voor toestel je hebt? Dan kan ik eventueel even kijken of jou toestel dit ook ondersteunt. 

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen? Dan kunnen we samen kijken naar een gepaste oplossing. 

Groetjes,

Seren

 

Reageer