Enige jaren geleden heb ik een abonnement afgesloten bij tringg, door de gunstige voorwaarden.
Bij Tringg was het zo kom je over je bundel word je je abonnement geblokkeerd voor gebruik.
Nu is Tringg overgenomen door Simyo en zo ook mijn abonnement ( incl de voorwaarden).
Nu een jaar later heb ik een internetbundel afgesloten voor 5 euro p 1000 Mb.
Hier op de site word aangegeven dat als je je bundel voor 50% verbruikt hebt een waarschuwing word verzonden en bij 100% beide heb ik niet ontvangen.
Afgelopen maand februari kreeg ik een rekening van € 265,- en ben ik het verbruik gaan na kijken en kom ik voor de volgende rekening uit op €672,-.
Deze bedragen zijn voor mij onbetaalbaar! en onacceptabel !!!!
Voor deze rekeningen heb ik nooit mijn bundel overschreden en altijd netjes betaald en het betreffende abonnement heb ik al 3 jaar !!!!
Graag zou ik willen weten hoe ik/jullie dit op ga lossen want dit is voor mij geen doen meer.
Hieronder heb ik een advertentie gekopieerd van tringg vorig jaar toen tringg werd overgenomen door simyo.....
Vaste prijs, geen verrassingen!!
Tringg wordt Simyo!
Per 1 maart is Tringg onderdeel geworden van KPN. Om de kwaliteit en lage tarieven te waarborgen, draagt KPN de dienstverlening van Tringg over aan Simyo, één van de mobiele telefonie merken van KPN.
Wij zorgen er uiteraard voor, in samenwerking met Simyo, dat u zo min mogelijk van de overstap zult merken. Op deze pagina vindt u belangrijke informatie met betrekking tot Tringg en Simyo.
Van Tringg naar Simyo
In mei wordt uw nummer overgezet naar de nieuwe simkaart van Simyo. Deze heeft u onlangs per post ontvangen. Hebt u geen brief met simkaart ontvangen, neem dan contact met Simyo op! Je kan ons bereiken op: 0800-0232300.
Van Simyo ontvangt u de pincode van de nieuwe Simyo simkaart per e-mail en SMS. Na overzetting van uw mobiele nummer belt u met Simyo.
Tarieven blijven gelijk
U behoudt de tarieven die u bij ons gewend bent, ook na de overstap naar Simyo.
Kijk op simyo.nl/tringg voor de volledige tarieven lijst en een aantal verschillen in de dienstverlening tussen Tringg en Simyo.
Veelgestelde vragen
Onderstaand hebben wij een aantal veelgestelde vragen met antwoorden voor u verzameld:
Ik heb een brief ontvangen van Tringg, moet ik iets doen?
U hoeft niets te doen. In de brief wordt slechts aangekondigd dat de dienstverlening van Tringg wordt overgedragen aan Simyo. Klanten van Tringg zullen in mei gratis worden overgezet naar Simyo.
Ik heb een simkaart van Simyo ontvangen, moet ik iets doen?
U hoeft voorlopig niets te doen. Wij vragen u wel de Simyo simkaart goed te bewaren. Uw Tringg nummer zal in mei worden overgezet op deze simkaart. Binnenkort ontvangt u de exacte overstapdatum per e-mail en sms.
Kan ik bellen met de Simyo simkaart en wat is de pincode?
Op dit moment kunt u nog niet bellen met de Simyo simkaart. Pas nadat wij uw eigen nummer koppelen aan de simkaart, kunt u deze in gebruik nemen. De exacte datum waarop uw nummer wordt overgezet, ontvangt u binnenkort per e-mail. De pincode van de Simyo simkaart sturen wij u vlak voor de overstapdatum per SMS.
Kan ik blijven bellen met mijn Tringg simkaart?
Voorlopig kunt u gewoon blijven bellen met uw Tringg simkaart. Binnenkort ontvangt u de exacte datum waarop uw nummer wordt overgezet naar de Simyo simkaart. Na die datum vervalt uw Tringg simkaart.
Verandert mijn abonnement?
Nee, Simyo biedt u hetzelfde als Tringg. Uw contract wordt ongewijzigd overgenomen.
Veranderen de tarieven?
Nee, Simyo biedt u dezelfde tarieven als Tringg. Meer informatie vindt u op www.simyo.nl/tringg.
Kan ik nog een Tringg abonnement afsluiten?
Nee, vanaf 21 april is het niet meer mogelijk om een Tringg simkaart te bestellen. Wij verwijzen u graag door naar www.simyo.nl
Contact
Om telefonisch contact op te nemen met de Tringg klantenservice bel je vanaf je Tringg toestel naar 1200.
Dit kan ook via 0900-5551113 (€0,15 p/m).
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie