.

Beantwoord

Waarom heb ik een torenhoge rekening buiten bundel?

  • 24 August 2021
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Ik ben erg tevreden over simyo nog nooit of amper buiten mijn bundel geweest. Tot vorige maand Juli nu staat er een rekening klaar van ruim 400 honderd euro. Hoe dan?? Normaal kom ik er lang niet overheen en nu ruim!! Hoe kan dit? Kan ik hier iets aan doen? 

Daarbij gaat er iets fout met de facturen betalen er moest 23 euro worden afgeschreven maar er is 15 betaald??

icon

Beste antwoord door Tessanne 24 August 2021, 14:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi Renee25, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Goed dat je contact hebt opgenomen, ik denk graag met je mee! Je stelt eigenlijk meteen al de goede vraag: “hoe dan?”. Het is erg belangrijk om te achterhalen waar het MB verbruik vandaan komt. Het kan zijn dat er apps MB's verbruiken terwijl jij bijvoorbeeld het verbruik voor die apps het liefste alleen maar via de WiFi ziet. Dat kan een hoop schelen voor apps zoals Instagram, Youtube, Netflix, TikTok of bijvoorbeeld een software update (om maar een paar voorbeelden te noemen).  Daarom wil ik je als eerste aanraden om dit blog goed door te nemen met jouw telefoon in de hand.

Verder is het ook belangrijk om te weten dat wij jou altijd 2x een sms ter waarschuwing sturen. De eerste sms bij het verbruik van 80% van de internetbundel en de 2e bij 100% verbruik van de bundel. Op de momenten dat je deze sms’jes binnenkrijgt kan je er dan ook direct voor kiezen om een extra bundel aan te schaffen of om het internet uit te schakelen om het verbruik buiten de bundel te voorkomen. 

 

Zodra dit is gelukt en je dus zelf al voor een heel groot deel hebt voorkomen dat dit nogmaals gebeurt, kan je mij een privébericht sturen. Dan kijk ik graag even met je mee naar de gemaakte kosten en de fout bij het betalen van de facturen! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer