.

Beantwoord

Waarom heb ik een ongewoon hoge rekening?

  • 23 January 2015
  • 1 reactie
  • 329 Bekeken

Beste Simyo ,

van afgelopen maand ontvang in een ongewoon hoge rekening .
ik heb van julie ook geen sms gehad over het verbruik of dat ik er overheen ben gegaan .
ik ben op vakantie geweest en heb nauwlijks gebruik gemaakt van mijn mobiel .
het zou in internet gebruik moeten zitten maar dat is naar mijn mening echt niet mogelijk .
ik heb thuis en op werk Wifi en altijd de data bundel uit.
06xxxxxxxx is mijn nummer
hoe lossen we dit op ?

Alvast bedankt voor uw reactie

Groeten

A hekkenberg
te houten
icon

Beste antwoord door Ali 25 January 2015, 11:19

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Asankahek,

Ik heb jouw topic verplaatst naar het forumonderdeel Factuur. Daar kunnen andere forumbezoekers met dezelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden. Ook heb ik je 06-nummer verwijderd, dat is privé informatie en dit is een openbaar forum. Iedereen kan het zien.

Je hebt in december een hoge factuur gehad met ongeveer 90 euro verbruikskosten, waarvan er € 60 voor mobiel internet was.

In december had je de beschikking over de 200 MB internetbundel. Uit je gegevens kan ik opmaken dat je internet binnen 1 dag op was.
De rest van de maand heb je telkens kort verbinding gehad met het internet. Er wordt telkens zo'n 6 à 8 Kb verbruik geregistreerd, met hier en daar verbruik van enkele MB's.

Telefoons staan constant in verbinding met het netwerk. Ook komt het bij sommige types voor dat ze overschakelen naar 3G wanneer Wifi zwak is of wegvalt. Het verbruik dat wij hebben geregistreerd is via je simkaart gegaan.

Zodra je 50% en 100% van je bundel verbruikt sturen wij een notificatiebericht per sms. Je zou ze beiden op 1 december hebben ontvangen.

Heb je ze niet gekregen?

Reageer