.

Beantwoord

Waarom heb ik een hoge rekening internet kosten zonder op internet te zitten?

  • 13 April 2020
  • 6 reacties
  • 344 Bekeken

Vanavond ben ik rond kwart over 6/ half 7 in de auto gestapt, mobiel gesluimerd en in de tas gedaan. 
eenmaal thuis las ik ineens de melding dat ik door mijn internetbundel heen was. Naast mijn abonnement van €8 in de maand (ik heb geen inkomen (student), dus kan ook niet een te duur abonnement nemen) zou ik ineens een extra rekening van €52,74 aan internet kosten moeten betalen!  Dus toen ik ging kijken wanneer deze kosten gemaakt waren (aangezien ik de hele maand nog geen 3G had gebruikt, vandaag was de eerste keer dat ik hem even kort aan had staan), zag ik dat dat ik tijdens het autorijden blijkbaar internet verbruikt had.. wat raar is want ik heb die hele tijd mijn mobiel niet gebruikt! Mij lijkt dat dit onterechte kosten zijn, aangezien ik niet zou weten waar het gebruik vandaan zou komen.
Is hier een regeling voor? Kunnen deze extra kosten kwijtgescholden of later terug betaald worden? 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 13 April 2020, 21:41

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Op je mobiel kun je mogelijk uitzoeken waar het verbruik vandaan komt. Gebruik daarvoor de tips en uitleg van dit blog. Met de tips uit dit blog kun je je sommige toestellen (voornamelijk android) zo instellen dat dit als het goed is niet meer mogelijk zou moeten zijn.

Een moderator zal morgen dit topic bekijken. Indien er mogelijkheden zijn voor coulance dan wel betalen in meerdere termijnen, dan zal je dat van deze moderator via email of privébericht te horen krijgen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Koekiemonster00,

 

Super balen dat je extra kosten gemaakt hebt, het is wel belangrijk om te achterhalen waar de mb's aan zijn verbruikt. Ik raad je aan de links van Groentjuh even te doornemen om dit in de toekomst te voorkomen. Het is altijd mogelijk om een betalingsregeling te treffen, je kan mij hiervoor een privébericht sturen.

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Koekiemonster00,

 

Super balen dat je extra kosten gemaakt hebt, het is wel belangrijk om te achterhalen waar de mb's aan zijn verbruikt. Ik raad je aan de links van Groentjuh even te doornemen om dit in de toekomst te voorkomen. Het is altijd mogelijk om een betalingsregeling te treffen, je kan mij hiervoor een privébericht sturen.

 

Groetjes,

Daisy

 Beste Daisy, 

Ik heb eergisteren een privébericht gestuurd, is deze goed aan gekomen? 
 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi koekiemonster00,

 

Je berichtje is goed aangekomen, ik ga deze zo beantwoorden!

 

Groetjes,
Daisy

Hoi koekiemonster00,

 

Je berichtje is goed aangekomen, ik ga deze zo beantwoorden!

 

Groetjes,
Daisy

Bedankt! Geen haast, ik vroeg me gewoon af of het gelukt was (nieuwe gebruiker)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Koekiemonster00,

 

Geen probleem hoor! :smile:

 

Fijn weekend alvast!

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer