.

Beantwoord

Waarom duurt het zo lang voordat mijn geld wordt teruggestort?

  • 17 May 2015
  • 7 reacties
  • 1047 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Daar ik het al 2 keer telefonisch heb geprobeerd en ook al 2 keer per e-mail, nu maar eens via het forum....
Enige tijd geleden heb ik de functie aangezet om het pre-paid saldo met 10 euro aan te laten vullen als deze onder de 2 euro kwam.
Op 08-04 was het zo ver en hebben jullie 10 euro afgeschreven. Tot zo ver prima. Maar op 09-04 hebben jullie NOG een keer 10 euro afgeschreven van mijn creditcard. Nu zit ik dus met zo'n 20 euro pre-paid tegoed. terwijl ik voor nog geen 5 a 6 euro per jaar verbel. Ik wil dit 10 euro dus terug.
Ik heb hier half april over gebeld en dit zouden jullie terug storten. Een week later heb ik NOG een keer met jullie gebeld en het geld kwam er echt aan. Inmiddels is het ruim een maand geleden en heb ik mijn geld NOG niet terug.
Afgelopen week heb ik ook een email via jullie site gestuurd. Wel heb ik een bericht gekregen dat mijn vraag werd doorgestuurd, maar nu is het weer stil.

Ik verwacht deze week een antwoord en het geld terug anders zal ik via de creditcard maatschappij deze betaling gewoon als fraude aan laten merken. En jullie klantenservice is ook puin. Waarom moet IK zo veel moeite doen om mijn geld terug te krijgen? Jullie maken hier de fouten en ik mag jullie achter jullie vodden aanzitten.
icon

Beste antwoord door Ernst 18 May 2015, 16:09

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi TFH,

Allereerst wil ik je mijn oprechte excuses aanbieden.

Doordat het automatisch opwaarderen via je credit card de eerste keer vertraagd was is er automatisch de volgende dag nog een poging gedaan, waarna de eerste ook verwerkt is.
Per ongeluk is er inderdaad twee keer met €10 opgewaardeerd.

Er is vorige maand inderdaad toegezegd dat die €10 terugbetaald zou worden.
Normaal gesproken wordt een terugbetaling binnen drie weken op je rekening gestort. Vanwege onvoorziene omstandigheden op onze financiële afdeling was het echter een stuk drukker dan anders.
Daardoor is deze terugbetaling later verwerkt dan we hebben gewild. Helaas is dit niet duidelijk gecommuniceerd via de telefoon.
De mail die je gestuurd hebt is gekoppeld aan je terugbetaling. Deze zou beantwoord worden zodra de €10 teruggestort is.

Inmiddels is het geld overgemaakt en zal het deze week bijgeschreven zijn.
Beste Ernst,

Ik weet niet wat jullie gedaan hebben, maar volgens mij hebben jullie nu 2 x 10 euro terug geboekt, want nu sta ik 45 cent negatief... Dat lijkt mij ook niet de bedoeling...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi TFH,

Volgens mijn statistieken heb je de €10,- weer terug op je beltegoed en lijkt het te zijn opgelost door onze financiële afdeling. Klopt dat? :)

Groetjes, Tiury
Het saldo bij jullie klopt in ieder geval weer. Nu nog even wachten tot het geld weer bij mij binnen is 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi TFH,

Ja dat is goed. We horen het graag wanneer je het hebt ontvangen 😳
De 10 euro is vandaag gestort. Het heeft even mogen duren, maar het is nu correct opgelost. Bedankt,
Reputatie 3
Badge +7
Hoi TFH,

Fijn om te horen dat je het bedrag ontvangen hebt. Het heeft even geduurd maar het is uiteindelijk toch opgelost :)

Bedankt voor je geduld en voor het melden!

Reageer