.

Beantwoord

Waarom heb ik buitenbundelkosten?

  • 19 May 2017
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

1000 MB gratis toch in mei al € 60 buitenbundelkosten hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door PaulH 20 May 2017, 00:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Corpost,

je geeft niet erg veel info maar ik veronderstel dat je het fout hebt begrepen.
In welke maand kreeg je de 1000 MB gratis?
Dit was namelijk maar een maand geldig en dat is de maand waarop je een mail kreeg.
Daarnaast zijn buitenbundel kosten niet alleen van internetten/data maar ook van sms ofbellen.

Ga naar "Mijn Simyo" en klik op verbruik. Als het goed is zie je hier je kosten en dus ook de grote kosten als 60 euro.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Corpost,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan mij goed voorstellen dat je bent geschrokken van deze kosten. Goed dat je even aan de bel trekt. Wat Paul zegt klopt volledig: je kunt de oorsprong van je verbruik inzien door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar 'Verbruik'. Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je nog voldoende MB's over hebt. Je hebt normaliter een bundel van 1000 MB en deze maand heb je daar ook nog 's 1000 MB bovenop. Dat betekent dat je nu 2000 MB's hebt. En je hebt deze maand (mei) helemaal niet geïnternet. Sterker nog, jouw internetoptie staat nog uit. Dat betekent dat je helemaal nog niet kunt internetten via mobiele data. Wil je dat wel? Dan kun je je internetoptie aanzetten door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Netwerkinstellingen.

Kortom: je kosten komen niet door internetverbruik. Ik zie wel dat je meerdere malen vanuit het buitenland hebt gebeld en hebt ge-sms't. De details hiervan vind je terug op Mijn Simyo > Verbruik.

Heb je hier nog vragen over?

@ PaulH, dankjewel voor je antwoord :)

Groetjes,
Jihane

Reageer