.

Beantwoord

Waarom betalen als ik nog niet overgeschreven ben?

  • 27 March 2013
  • 3 reacties
  • 433 Bekeken

Vanmiddag kreeg ik een zg overzicht van mijn maandverbruik binnen.
En die is 0 ,want ik heb een sim only aangevraagd met behoud van nummer ,maar mijn tel nr is nog niet overgeschreven.
Toch is mijn bonnement blijkbaar al ingegaan want ik moet 15 euro betalen?
heel vreemd....want een simkaart op tijd activeren is VERPLICHT. Hierbij ligt de overzetting naar mijn huidige nr  zo'n 6 weken verder dan de activering.
Een datum eerder kiezen was niet mogelijk. Ik wil gewoon overstappen ,maar  betaal nu 15 euro abonnementskoten voor niets?
ok...15 euro administratiekosten waren bekend...dus wordt het samen 30 euro? baal ik echt van ...want ik betaal mijn oude abonnement ook nog (heb althans geen bevestiging gehad van overzetting).

Marijke
icon

Beste antwoord door Wayne 29 March 2013, 14:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Je abonnement wordt in principe pas geactiveerd als je of de simkaart mee belt/sms't internet (prepaid) of bij een abbo bij jou alleen als je dit online hebt geactiveerd. Dat was bij mij tenminste zo. Aan het begin heb je sowieso bepaalde kosten inderdaad dus dat kan kloppen. Ik zou je adviseren om toch even met Simyo contact op te nemen (gratis klantenservice 0800-0232300 of via Twitter e.d: https://www.simyo.nl/klantenservice/contact) om dit snel op te kunnen lossen.
Ok. bedankt voor je antwoord!

groetjes,Marijke
Reputatie 2
Badge +1
Hey jeeminee,

De €14,99 die wij in rekening hebben gebracht vormen samen met de €0,01 die je tijdens het plaatsen van de bestelling hebt betaald de aansluitkosten. Jouw abonnement gaat in op het moment dat jouw nummerbehoud is uitgevoerd.

De aanvraag voor nummerbehoud is inmiddels goedgekeurd en zal op 05-04 uitgevoerd worden.

Reageer