Beantwoord

Waarom betaal in in mijn contractperiode nog eens aansluitkosten?

  • 28 januari 2020
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Ik ben al een aantal jaar lid en in de factuur van december 2019 moet ik opeens weer aansluitingskosten betalen hoe kan dit?

 

icon

Beste antwoord door Ouael 28 januari 2020, 13:27

Hey Daanadr,

 

Welkom op het Simyo forum!

Ik kan goed begrijpen dat dit een vervelende verassing was. heb het voor je uitgezocht. Deze kosten zijn in rekening gebracht vanwege een contractovername. Het contract is op een andere naam gezet. Het contractovernameformulier is door de nieuwe en oude klant ondertekend en opgestuurd per e-mail. Je kan deze e-mail erbij pakken als je meer informatie wil over de eenmalige kosten. 

 

Ik sta voor je klaar als je andere vragen hebt :)

 

Groetjes,

Ouael

 

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik zou zeggen, bel even met de klantenservice. Bijvoorbeeld 1200 dan kun je het het snelste weten en een mogelijke fout recht worden getrokken.

Reputatie 3
Badge +2

Hey Daanadr,

 

Welkom op het Simyo forum!

Ik kan goed begrijpen dat dit een vervelende verassing was. heb het voor je uitgezocht. Deze kosten zijn in rekening gebracht vanwege een contractovername. Het contract is op een andere naam gezet. Het contractovernameformulier is door de nieuwe en oude klant ondertekend en opgestuurd per e-mail. Je kan deze e-mail erbij pakken als je meer informatie wil over de eenmalige kosten. 

 

Ik sta voor je klaar als je andere vragen hebt :)

 

Groetjes,

Ouael

 

Reageer