.

Beantwoord

Waarom betaal ik voor een bundel die nog niet ingegaan is?

  • 17 April 2015
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Ik had in maart een 500 MB abonnement (7 euro) en een 100 belminuten/sms (3 euro) abonnement. Dit zou op de factuur van maart als 10 euro moeten verschijnen. Echter nu ben ik in maart buiten mijn bundel gegaan (~5 euro) en daarom heb ik mijn abonnement vanaf 1 april verhoogt naar 1000 MB (10 euro). Maar nu verschijnt er op mijn factuur van maart ineens 18 euro (10 + 3 + 5), in plaats van 15 euro. (7 + 3 + 5 euro)

Hier baal ik enorm van, want dan had ik die 500 extra MB ook wel graag gewild in maart. Hoezo betaal ik ineens 3 euro extra voor de 1000 MB in maart, terwijl ik niet eens gebruik mocht maken van die totale 1000 MB? Dat zou me ook die 5 euro buiten bundel gescheeld hebben!

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door RicoK 17 April 2015, 23:26

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Je laatste factuur bevat de gebruikskosten, de buiten de bundel kosten, van de maand maart (dus achteraf) en de bundel van de huidige maand (dus vooruit). Kijk je factuur nog maar eens goed na.

Wil je het laten of je er uit bent?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Basssiiie, welkom op ons forum :)

Het klopt helemaal wat RicoK aangeeft (waarvoor dank!).
Op je factuur zie je bij het verbruik ook data staan in maart en bij je nieuwe 1000 Mb bundel zie je 01.04.2015-30.04.2015 staan.
Bij je belbundel zul je ook april zien staan, aangezien je je bundels altijd 1 maand vooruit betaalt.
Ah zie het staan ja. Beetje verwarrend wel. Maar toch bedankt.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Basssiiie,

Goed dat je het hebt gevonden op de factuur 🙂

Bedankt voor het op de hoogte brengen!

Reageer