.

Beantwoord

Waarom betaal ik voor een 06-nummer dat niet van mij is?

  • 8 February 2019
  • 7 reacties
  • 442 Bekeken

Onlangs is er een bedrag van € 10,= van mijn rekening afgeschreven voor het opwaarderen van een 06-nummer dat mij helemaal niet bekend voorkomt!!! Ik heb het geld bij de bank direct terug laten boeken. Het vreemde is - afgezien van het onbekende 06-nummer - is dat ik Simyo nooit een machtiging heb gegeven om het bedrag periodiek af te schrijven van mijn rekening en ten tweede: het bankrekeningnummer waar het bedrag vanaf is geschreven, wordt zelden gebruikt omdat dit niet mijn hoofdbankrekening is... Waar kan het aan liggen? Ik hoop niet dat er binnenkort een tweede poging of volgende maand weer geprobeerd wordt om het bedrag van mijn rekening te incasseren.
icon

Beste antwoord door Lu. 8 February 2019, 12:04

Bekijk originele reactie

7 reacties

Dat is vreemd. Simyo zal u waarschijnlijk om het bewuste 06 nummer vragen zodat zij kunnen zien van wie deze dan wel is. Maar betreft het een Sepa overboeking of een daadwerkelijke machtiging? Ik vraag dit omdat er voor een machtiging altijd een proefbetaling moet hebben plaatsgevonden van 1 cent.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Cestmoi,

Welkom op het Simyo Forum :)

Een vreemd verhaal ja! Bij veel verbruik kan je beltegoed onder de 2 euro komen waardoor wij het beltegoed automatisch opwaarderen. Deze situatie is opvallend omdat het 06-nummer jou niet bekend voorkomt én je geen machtiging hebt gegeven.

Kun je mij een privéberichtje sturen met het 06-nummer waar het om gaat? Dan neem ik even een kijkje.

Bedankt voor je antwoord, Ray!

Groetjes,
Lu
Hoe kan ik een privé-bericht sturen?
Door op de naam Lu te klikken. Er verschijnt dan een nieuwe pagina. Klik op stuur bericht en hij ontvangt jouw privébericht.
Reputatie 2
Badge +2
Dat klopt! Dank je Friesian 🙂
Dank voor jullie reacties. Ik heb de klantenservice al gebeld en het probleem is opgelost! Case closed 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cestmoi,

Goed om te horen dat het intussen opgelost is 🙂

Trek je aan de bel als je in de toekomst nog vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer