.

Beantwoord

Waarom betaal ik nu al mijn bundels voor de komende maand?

  • 19 December 2016
  • 9 reacties
  • 106 Bekeken

Badge
Ik heb ongeveer een week geleden mijn internetbundel gewijzigd in meer MB's. Deze gaat dus per 1 januari in. Toch staat er voor het bedrag van december al het bedrag van de gewijzigde bundel. Dit kan toch niet kloppen, ik ben al bijna over mijn bundel heen maar heb nog niet het aantal MB's van de gewijzigde bundel verbruikt, dus het kan ook niet zo zijn dat de bundel nu al in is gegaan.
Het bedrag van de gewijzigde bundel geldt pas voor de maand januari, waarom moet ik deze voor de maand december al betalen?
icon

Beste antwoord door Sean 20 December 2016, 14:48

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey SmokeyBoefje,

dit is altijd al geweest je betaald een maand vooruit dus je betaald in december voor januari etc. Daarom dat dit gewoon klopt.

Groet Paul.
Badge
Hoi PaulH,
Bedankt voor jouw reactie.
Toch staat er nu een factuur van november klaar die 22 december wordt afgeschreven. Dit betekent toch dat er achteraf betaald wordt ipv vooruit?
Groet SmokeyBoefje
Reputatie 5
Badge +6
Hey Smokey,

ik snap wat je bedoelt als het goed is worden standaard abonnement kosten vooraf betaald,
dit beantwoord niet jouw vraag.
Wat ze niet van te voren kunnen weten is buiten bundel kosten deze worden dus na de maand pas gefactureerd.
Als het goed is klopt dit.

Groet Paul.
Je zou ook gewoon de details van je factuur kunnen bekijken. Staat het allemaal in 🙂
Badge
Oke, daar ga ik dan maar van uit. Bedankt! @PaulH
@Raytje, daar word ik niet echt wijzer van, maar wacht het dan wel af. Thanks.
Badge
Het inkijken van de factuur word ik niet wijzer van bedoel ik dan;p
Reputatie 5
Badge +8
Hoi SmokeyBoefje.

Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent je factuur.

De factuur die nu klaar staat, is de factuur van november. Op deze factuur zijn de bundels van december in rekening gebracht. Als je naar de specificatie van de factuur kijkt, zie je over welke periode je de abonnementskosten betaalt. Deze abonnementskosten zijn even hoog als de abonnementskosten van de vorige maand.

De gewijzigde bundels die op 01 januari 2017 ingaan, betaal je pas op je volgende factuur (december).

Is het zo duidelijk voor je?

Groetjes,
Sean

@Raytje en Paul, bedankt voor het meedenken!
Badge
Ja, bedankt!
Reputatie 5
Badge +8
Super! Graag gedaan.

Alvast fijne feestdagen :D

Groetjes,
Sean

Reageer