.

Beantwoord

Waarom betaal ik meer dan € 0,10 per minuut prepaid?

  • 2 February 2017
  • 8 reacties
  • 132 Bekeken

Badge
Waarom betaal ik meer dan € 0,10 per minuut prepaid? 30 sec. € 0,15, 2min.2sec. € 0,31
icon

Beste antwoord door Caspar 2 February 2017, 17:34

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Hanneeke,

Dat je hiervan baalt is heel begrijpelijk. Wat Ray zegt is echter waar, wij zijn een online provider. Vandaar dat wij dergelijke wijzigingen via de website communiceren.

Als klant bepaal je zelf of je overstapt op een nieuw tarief. Ik hoor het graag als je hier nog vragen over hebt.

Groetjes,
Sean

@Ray, bedankt voor je reactie.
Simyo is een online provider. Je zult dus geen brieven krijgen. Dat jij het gemist hebt daar kan Simyo niks aan doen. Maar het is wel degelijk gecommuniceerd.
Badge
Ben blij dat ik een 'zeer weinig beller' ben, want ik heb drieënhalf jaar te veel betaald!!!
Een provider die dit niet voorkomt, verdient het predicaat van beste provider NIET
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Hanneeke,

Fijn dat het is gelukt om over te stappen naar onze nieuwe tarieven!

Ik vind het erg jammer dat je dit op deze manier ervaart. 😞 De tariefwijziging hebben wij gecommuniceerd op onze website.

Onze nieuwe tarieven zijn inderdaad op 13 augustus 2013 ingegaan, zoals Groentjuh aangaf.

@ Groentjuh, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Ik gok ehm 13 augustus 2013...
Badge
Het is gelukt over te stappen op de "nieuwe" tarieven.
Maar ..... omdat ik al klant ben vanaf december 2012 ben ik niet door Simyo gewaarschuwd dat ik zelf de nieuwe tarieven moest inschakelen???
Stom van mij dat ik al zó lang klant ben.
Ik wil nog wel weten wanneer deze nieuwe tarieven zijn ingegaan!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Hanneeke,

Wat vervelend dat je € 0,15 betaalt voor een gesprek van 1 minuut. Ik heb het even nagekeken en zie dat het inderdaad zo is. Dit komt doordat je al heel lang klant bent bij Simyo. Je zit nog op een oud tariefplan. Dit kunnen en mogen wij niet wijzigen maar je kunt dit zelf wijzigen! Dit doe je via Mijn Simyo → Instellingen → Beltegoed en tarieven. Laat je me weten of het gelukt is?

@PaulH bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 5
Badge +6
Dat hoort niet maar is erniet wat meer info? is het niet naar het buitenland of iets anders speciaals.

zie: https://www.simyo.nl/tarieven/prepaid

Groet Paul

Reageer