.

Beantwoord

Waarom betaal ik een volledige bundel terwijl ik er maar 4 dagen gebruik van maak?

  • 19 November 2018
  • 4 reacties
  • 213 Bekeken

27 oktober heb ik een bundel aangeschaft omdat de WiFi van telefoon kapot is.
In de mail stond dat ik niet de 4 euro hoefde te bepalen maar een deel ervan.
NU krijg ik de rekening en er staat gewoon 4 euro op.
Het gaat niet om het bedrag maar om het principe.
Jjullie beloven iets en dat komen jullie niet na.
Gr. Henry
icon

Beste antwoord door Ray 19 November 2018, 19:29

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hallo @HenryK

Van 27 oktober tot en met 31 oktober betaal je inderdaad naar rato een deel van die 4 euro. Zal zo rond de 87 cent zijn.

Die 4 euro die je ziet zullen ongetwijfeld voor november zijn aangezien je bij Simyo de bundels vooruit betaald. Bekijk de details of specificaties er maar eens op na en oordeel dan nog eens of Simyo de belofte is nagekomen..

Hier lees je daar meer over.
Reputatie 5
Badge +4
Goedemiddag HenryK,

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Ray al aangaf betaal je iedere maand de bundels van volgende maand. Als je de specificatie nakijkt van je facturen zal op de factuur van oktober de bundelprijs van november staan. Deze is dus €4. Daarnaast betaal je de bundel voor oktober naar rato. We delen het bedrag dan door het aantal dagen van de maand, keer het bedrag dat je de bundels hebt kunnen gebruiken. Daarnaast krijg je natuurlijk wel een volledige bundel van 1000 MB terwijl je hier maar een heel klein deel van hoeft af te rekenen! 🙂

Wij komen onze afspraken dus wel na en geven je ook nog eens een volledige bundel terwijl je hier naar rato voor hoeft te betalen.

@Ray, bedankt voor het antwoorden!

Groetjes,

Kevin
Dat bedoel ik. Graag gedaan hoor @Kevin
Reputatie 6
Badge +5
Lekker bezig, Ray!

Groetjes,
Niels

Reageer