ik krijg straks een factuur waarop aansluitkosten berekend staan. Ik ben een oud Lowcall prepaid klant en ik ben per 1 september overgestapt naar Simyo Sim only abonnement. Volgens jullie eigen site worden er dan geen aansluitkosten berekend aangezien ik al klant ben.
"Ik ben een oud LowCall klant en ik wil Simyo Sim Only
Wat leuk dat je wil overstappen! Je kunt als oud LowCall beller overstappen naar een Simyo Sim Only met behoud van je nummer. Je hebt dan wel een nieuwe simkaart nodig, omdat de instellingen van een Simyo Sim Only anders zijn, dan de instellingen van LowCall.
Je kunt een Sim Only simkaart bestellen op Simyo.nl. Wil je je eigen nummer behouden? Vul dan tijdens je bestelling een aanvraag voor nummerbehoud in. Je betaalt geen aansluitkosten, want je bent al klant bij Simyo!"
Hoe kan dit en wat is er aan te doen?
Met vriendelijke groet,
Arianna
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie