.

Beantwoord

Waarom betaal ik aansluitkosten overstap Lowcall prepaid naar Simyo Sim only?

  • 1 September 2015
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Beste lezer,

ik krijg straks een factuur waarop aansluitkosten berekend staan. Ik ben een oud Lowcall prepaid klant en ik ben per 1 september overgestapt naar Simyo Sim only abonnement. Volgens jullie eigen site worden er dan geen aansluitkosten berekend aangezien ik al klant ben.

"Ik ben een oud LowCall klant en ik wil Simyo Sim Only

Wat leuk dat je wil overstappen! Je kunt als oud LowCall beller overstappen naar een Simyo Sim Only met behoud van je nummer. Je hebt dan wel een nieuwe simkaart nodig, omdat de instellingen van een Simyo Sim Only anders zijn, dan de instellingen van LowCall.

Je kunt een Sim Only simkaart bestellen op Simyo.nl. Wil je je eigen nummer behouden? Vul dan tijdens je bestelling een aanvraag voor nummerbehoud in. Je betaalt geen aansluitkosten, want je bent al klant bij Simyo!"


Hoe kan dit en wat is er aan te doen?

Met vriendelijke groet,
Arianna
icon

Beste antwoord door Tiury 3 September 2015, 09:21

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Arianna, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat goed dat je hier contact over opneemt. Het is inderdaad zo dat je deze aansluitkosten niet hoeft te betalen als je bent overgestapt vanaf een LowCall abonnement. Helaas is dit in jou geval niet automatisch gecorrigeerd. Ik heb dit meteen zelf gedaan, dus dit kun je per direct terugvinden op Mijn Simyo 🙂.

Dat is gauw opgelost, toch 😉?

Groetjes, Tiury

Reageer